The_Darkness Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Opprettet en liknende tråd for en god stund siden, men har forandret litt mening siden den tid. Da ble det foreslått Sony ericsson men jeg har nå kommet fram til at jeg ikke ønsker en Sony Ericsson, mange venner av meg har det, og det virker som om det bare er problemer med de. Funksjoner: -Kalender: ja, en lett og oversiktelig. -MMS: ja -GPRS: ? -EDGE: ? -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ikke viktig -JAVA: ikke viktig -Email klient: nei -Spill: nei Form: -"vanlig" -Vekt: ikke viktig -Antenne: inntegrert -"Støt/sprut/støv-sikker": gjerne det. Skjerm: - fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Ikke viktig -Touchscreen: nei Pris: Jeg er veldig usikker på pris, jeg får ny telefon av foreldrene mine i bursdagspresang, men må selv bestemme hvilken. innenfor rimelighetens grenser.. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Ikke Sony Ericsson -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ? -Triband: ? -Infrarød port: ja -Blåtann (Bluetooth): gjerne -Minne: ? -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ikke viktig -Radio: ikke viktig -3g(UMTS): nei ? -Wlan: nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? blir stort sett brukt til ringing og sms. Men ønsker gjerne å knipse bilder hvis det skulle skje noe spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå