CheGuevara Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hello! Jeg lurer på om dere har denne inne for testing? Hvis ikke, vil dere få den snart? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Heisann SF65 er bestilt, og bør komme inn i løpet av uken. Testen bør komme en gang i neste uke om alt går etter planen. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 det er bra! Håper den ikke er for treeg for dere da! Slik at den blir flådd sånn som LG L1100, men vi får se Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg HAR lagt ut en preview......SØK! Og desverre....den er vannvittig treg Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 En test av Siemens SF65: http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=655 Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg HAR lagt ut en preview......SØK! Og desverre....den er vannvittig treg Han spurte ikke etter din preview da . -- Uansett om den har dårlig respons er den likevel en lekker sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå