HetrTiXc Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hallo Har en Eizo L550K som for øyeblikket bruker analog kabel. Grunnen er at jeg da jeg kjøpte skjermen regnet jeg med at en av DVI-kabelene jeg hadde passet. Dette viste seg å ikke stemme. Det var to DVI kabler. Den ene er av denne typen. Den andre er en lignende uten de fire pinnene rundt den flate "plata". Sistnevte passer inn i tilkoblingen både på pcen og skjermen, men den mangler de seks pinnene midt i tilkoblingen. Skjermen er spesifisert for DVI-D kabel. Spørsmålet mitt er om det går ann og bruke denne (se bildet) kabelen, og i så fall om det vil bli noe kavlitetsforskjell? Mvh HetrTiXc Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan bruke den som passer både kortet og skjermen. Dette er en single link DVI-D kabel, og vil gi deg utmerket bildekvalitet. De pinnene som mangler er beregnet på Den andre "kanalen" i Dual Link kabler. R. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Pin-out for DVI: http://www.interfacebus.com/Design_Connect...ce_DVI_Bus.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå