KNurv Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 lurer på hvilke kritierier(cpu, ram) man skal ha på en pc for og se en dvd med bra kvalitet. har en amd_k62 450@500mhz, pioneer dvd,power dvd software, 256 mbram, asus v3800 riva tnt2 tv-out. Med dette oppsettet hakker det når jeg ser på dvd. må jeg skaffe meg ny cpu? eller mpeg2 dekoder kort, eller er det noen lure folk der ute med noen lure triks på lur Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Med den pc'en der burde det gå greit.. Jeg så DVD på en AMD K6-2 350 MHz .. men, det letteste for deg, er nok å få fatt på et hardware dekoder kort for mpeg2 (dvd) ... har du masse penger, så er det et nytt skjermkort med dvd støtte, eller en helt ny maskin som er tingen for deg :wink: Lenke til kommentar
KNurv Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 ok. Hvordan var flyten på filmen, hakket det? og hvilken dvd software ble brukt? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Kan sjå dvd filmar fint på min pentium 2 233Mhz :wink: Veit at pcén er gamal..Kjøpte den i 1998.Har bytta ut mange deler men, ikkje prossessor og hovedkort.. Har lyst å bygge meg ny maskin snart.. Men, pentium 2 233Mhz holder ei lita stund til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå