St.Jimmy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skal kjøpe meg en ny pc. Jeg har funnet alle delene jeg skal ha i pc'n, men jeg har ikke funnet ut hvilket kabinett jeg skal ha. Jeg har sett på to stykker som er gansge like i pris og utseende. Det jeg lurer på er hvem av disse to er best. Valget er mellom Thermaltake Tsunami og Cooler Master Cavalier. Jeg har satt opp noen punkter som dere kan svare på for å hjelpe meg med kjøpet -Støy -Kvalitet/Robust -Spesielle Finesser -Lett til å sette på plass deler -Kjøling Takk for alle svar Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville nok gått for TT Tsunami her. Dette er fordi TT'en har 2 120mm vifter (dvs. mindre støy og bedre kjøling) mot CM'en sine 80mm og 120mm. Også er Tsunami ett par cm dyprere enn Cavalier... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ville også gått for Tsunami, stillegående vifter og lett å bygge i. Skal bli meget lett å sette inn deler der. Kjølingen er absolutt akseptabel i dette kabinettet. Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Er det noen andre som har noe å si om disse tom kabinettene? De svarene jeg fikk var ikke så fyldige som jeg hadde forventet. Til dere som har dette kabinettet, kan dere legge ut bilder av det??? Endret 3. mai 2005 av St.Jimmy Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det noen andre som har noe å si om disse tom kabinettene? De svarene jeg fikk var ikke så fyldige som jeg hadde forventet. Til dere som har dette kabinettet, kan dere legge ut bilder av det??? Bilder ligger det jo på nettet, bare å søke på google.com det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå