bod Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Vurderer å kjøpe meg enten canon mv500i eller sony dcr pc8, men lurer på hvilket av kameraene som fungerer best i svakt utelys. Det blir en del filming i skumringslys. Jeg heller litt mot sony men har hørt mye godt om canon også. [ Denne Melding var redigert av: bod på 2002-07-11 20:16 ] Lenke til kommentar
folium Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei, Har nettopp prøvd et mv500i kamera. Fikk diskutert meg til å låne det i en dag før jeg bestemte meg. Du bør ikke kjøpe kamera uten returrett, er mitt råd. Syns M500i er meget godt å holde i og betjene - i STERK motsetning til mange sony-kamera. De lærer dessverre ikke av sine feil. Har bare testet litt i butikker, men likevel. Zoom-knapper etc. Men bildekvaliteten til Sony er vel kanskje hakket bedre enn Canon? Likevel - God kvalitet utendørs, filmet ca rundt solnedgang og ble godt fornøyd. Kunne godt ha kjøpt det (Japanfoto har råtilbud akkurat nå til 6990,- inkl.moms!) Det som gjorde at jeg returnerte det var godt under middels kvalitet innendørs. Svært kornet bilde. Mange kamera strever her - så kanskje du må prøve det for å vurdere. I den prisklassen får du kanskje ikke noe bedre - men jeg kommer til å betale en god del mer for å få bedre kvalitet. Tips meg om du prøver ut noen Sony-kamera. Kanskje jeg går for Sony jeg også til slutt. Kommende Canon MV5 kan kanskje bli bra, og jeg kunne tenke meg å prøve Canon MVX1, i tillegg til noen Sony-DCR- PC-kamera. F.eks PC101, PC8, PC120 e.l. Noen som har en anbefaling???? Hilsen Finn Ove Lenke til kommentar
bod Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Jeg kjøpte meg sony kameraet dcr pc8 til 9450kr og synes at det er meget godt. Jeg testet både canon og sony og det viste seg at canon hakket når det var svakt lys. Kvaliteten på sony synes for meg mye bedre. Kjempefornøyd med sony. bod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå