Nebatym Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har et temmelig teit problem. Jeg klarer ikke å finne ut av hvordan man går over fra å surfe i tabbed mode, som er standard i Opera 8.0, til å surfe i vindumodus som med IE. Jeg har lett, men jeg har ikke funnet det ut selv. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Om det er det samme som på Opera 7, er det: "Instillinger -> Vinduer" så endrer du fra "Åpne sider innenfor samme vindu", til "Åpne separate vinduer for sider" Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er det det ikke er. Opera 8.0 har et ganske anderledes menyoppsett enn Opera 7. Er det noen som har Opera 8.0 og vet hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tools-Preferences-Windows-Prefer seperate windows? Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Okay, jeg fant det, det var på Tools -> Preferences -> Pages -> Open pages in tabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå