rscue Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har abb med ip24, var litt trøbbel med de i begynnelsen når de var nye på markedet pga rot i fakturering men de har nå skjerpet seg.. God kvalitet på linjene også.. Rscue Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 BluePhone fra BlueCom her.. kan ikke klage De kjører en transparent løsning (zyxel) mellom modem og router. Eneste problemet jeg har erfart er at om man makser linja (spesielt ut) så kan telefonien hakke litt. Har 2200/512. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har hatt TeleVoIp siden de startet opp, men før jeg fikk router med QOS var kvaliteten noe laber (noe som selvsagt skyldes min bruk av internett). (Synes forøvrig sidene til TeleVoIp var bedre før, selv om de ser penere ut nå) Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kjøpte Telio pakke på Narvesen. Registrerte på nettet og koblet Sipura til router og telefon. Har virket prikkfritt siden. Det eneste 'problemet' er at du må begrense linjebruken på en eller annen måte slik at du har 80kbs tilgjengelig opp og ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå