NixNax Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Trance sanger som etter min mening tar helt av! XLR Project - Ending The War [Original Mix] 2 in 1 - Sunshine (B.r.u.n.i. Remix) A Force feat Yahel - Behind Silence Solar Scape - Walk Away Cosmic Gate - I Feel Wonderful (7 Inch Mix) Solarium - Venice Under Water (Original Mix) Digital Witchcraft - Fingerpaint (4Mal's Doodle Mix) Marcel Woods - Cherry Blossom Chrysus Feat. Solar Scape - Massive M.I.K.E. - Sunrise At Palamos (Sunquest's Memory Remix) East Coast - We are United (Cream Team Remix) York Featuing Angelina - Iceflower Dj Wout - Mastermind Liquid Spill - Keep turnin' around Eldre traxx: Plastic Boy - Silver Bath (Original Mix) Dj Stigma - Deleted Items Johan Gielen - We Know What You Did... Dj Wout - Island Of Trance Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men det går jo ann å høre ting utenfor PCen også? Eller er jeg litt gammeldags som hører på musikk på CDer også? Du er ikke gammeldags! Sitter ofte å roter i cd hylla etter najs plater... Blir kjedelig i lengeden å sitte foran data'n hele dagen og spille trance musikk. Nei, svi sangene på ei plate å ta de me på fest! Eneste som duger Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (En-Motion 2004 Edit) The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix) The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Mesh Remix) The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Pulser Remix) The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Thrillseekers 2004 Remake) The Thrillseekers - Synaesthesia (En-Motion Remix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Paul Van Dyk Dub Mix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Alaska's Fly Away Mix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Darude vs. JS16 Remix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Paul Van Dyk Vocal Mix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Steve Helstrip's Essential Mix) The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Thrillseeker's Club Mix) Den sangen er så nice... Har vert forelska i den helt siden DJ Jean's "Madhouse 2000 (Winter Edition)"... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Så ikke tråden skal dø ut helt.. Dana - Catch My Drift Fluke - Absurd Nu NRG - Last Experience Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Armin van Buuren - Serenity Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dagens playlist: På tide me litt hardare musikk DJ Promo & Catscan - Midnight Impact DJ Promo & Catscan - Toch Wel Leuk Dj Promo & Dj Delirium - Bass Power Dj Promo - Don't Speak DJ Promo - Monster Sound Dj Promo - Pavo Hardstyle DJ Promo - up yours (full vinyl version) DJ Promo vs Catscan - battle of sexes Tha Playah - Fuck The Fame (3:15) Tha Playah - Keep Them Titties Jumping Tha Playah - Still A Player (4:23) Tha Playah - Tha Bounce (4:34) Tha Playah - Mastah of shock (3:23) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ny snadder melodiøs & progressiv trance som er ute nå: Niklas Harding - Butterfly Effect (Original Mix) Niklas Harding - Butterfly Effect (Lucas & Beltram Remix) Niklas Harding - Butterfly Effect (Hydroid Remix) Divine & Sincere - Reaching Out (Original Mix) Divine & Sincere - Reaching Out (Miika Kuisma Remix) Divine & Sincere - Reaching Out (Faraway Project Remix) Signum - Back At Ya (Original Mix) Signum - In Your Face (Original Mix) JDK - Phantoms (Original Mix) JDK - Phantoms (Ozgur Can Remix) Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Vocal & Dub Mixes) Armin Van Buuren - Shivers (Hammer & Bennet Remix) Armin Van Buuren - Shivers (Christian Webber Remix) Pulser - Point Of Impact (Mike Koglin Remix) Pulser - Point Of Impact (Sunquest's Red Alert Remix) Bass Tarts AKA Lange & Pulser - Atacama (Lange & Pulser Fat Mix) Bass Tarts AKA Lange & Pulser - Summer In Space (Original Mix) JPL - A Place Called Home (Original Mix) JPL - A Place Called Home (Passiva Remix) Joop - The World (Original Mix) Joop - Another World (Original Mix) Gavyn Mytchel - Vocoder (Original Mix) Gavyn Mytchel - Vocoder (Mike Koglin Remix) Dfuse - Living The Dream (Original Vocal & Dub Mixes) Dfuse - Living The Dream (Matthew Deekay Vocal & Dub Mixes) Talla 2XLC - Manifesto (Club Mix) Talla 2XLC - Manifesto (Woody Van Eyden B2B Alex M.O.R.P.H. Remix) Ozgur Can - Changed (Original Mix) Ozgur Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix) Dario G - Made Of Stone (Gladiator Vocal & Dub Mixes) Trond Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Armin Van Buuren - Shivers?! Den må jeg høre! Endret 7. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 den er rå.. men niklas harding - butterfly effect (lucas and beltram remix) er noe av det råeste på lenge, enorm sang! samme med sensorica vs jin key - only one (rave mix) Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Admin Van Buuren - Shivers?!Den må jeg høre! Armin going kommers; ikke så mye å glede seg over om du spør meg! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Admin Van Buuren - Shivers?!Den må jeg høre! Armin going kommers; ikke så mye å glede seg over om du spør meg! Armin kommers med sine Original, Rising Star & Tribal Feel mixer? Da har du ikke hørt mye kommers trance da.... Tilbake i god form spør du meg. Trond Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har hørt rising cut mix, som er radio mix + original edit. Kan ikke si at jeg har blitt imponert. Men håper det kommen en rising star og Armin van Buuren's Universal Religion Mix, spesielt sistnevte men tviler på om han lager slike mixer lenger. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Armin van Buuren - Serenity Digger denne! Har den på promo vinylen til Armin's shivers, men jeg syns ikke shivers var noe imponerende (den er litt chill) men ikke mer... ED: Skrift.... Endret 7. juni 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Armin Van Buuren - Serenity (Signum Remix) Above & Beyond VS Andy Moor - Air For Life (Original Mix) Above & Beyond VS Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix) Ace Da Brain - Trinity (Hard Mix) Ace Da Brain - Trinity (Liquid Mix) Ace Da Brain - Trinity (Aerial Mix) Trond Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 hihi.. Ja jeg mente Armin Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ljungqvist - Explanations og Ljungqvist - Society Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bakke & Ljungqvist - Fanatic Terje Bakke & Dj Code - Magnificent Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Alló, alló. Kom den geniale idéen, hva om vi lagde en tråd for livesets og lignende? Noen interesse for det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja hvorfor ikke?? Signum - First Strike Signum - Second Wave Digital Pleasure - Aftershokk (Alphazone rmx) Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=429219&hl= Da må dere komme med alle de bra livesetsa dere har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå