_crs_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Her er et album jeg definitivt vil anbefale for de som liker melodiøs kvalitets-trance, fra Englands beste trance-label, Anjunabeats. Beste jeg har hørt på lenge. Anjunabeats Volume 3 Mixed By Above & Beyond 01. Yilmaz Altanhan - Eighties (Ozgur Can Remix) 02. David West Featuring Andreas Hermansson - Larry Mountains 54 03. Above & Beyond With Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix) 04. Oceanlab - Sirens Of The Sea (Kyau VS Albert Vocal Mix) 05. Smith & Pledger Presents Aspekt - Hijack 06. Alt + F4 - Alt + F4 07. Smith & Pledger - Northern Lights 08. Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Deep Mix) 09. Super8 VS DJ Tab - First Aid (Perry O'Neil Remix) 10. Lucas & Beltram - Trust Me 11. Mike Koglin VS Jono Grant - Sequential 12. Above & Beyond Presents Tranquility Base - Getting Away 13. Aalto - Resolution 14. Kyau VS Albert - Made of Sun (KvA Hard Dub) Trond Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Min musikk liste TECHNO 1. Sash - Equador 2. Robert Miles - Children 3. Röyksopp - Poor Leno (Silicone Soul's Extended) 4. Zombie Nation - Kernkraft 400 5. Paul Van Dyke - Techno Energy 6. DJ venom - Insomnia Remix 7. Benny Benassi - California Dreaming 2004 8. Armin Van Buuren - Burned With Desire Ellers liker jeg faktisk nesten alt trance/dance lignende. wtf? TECHNO?!? har du noen anelse om hva techno er?! Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Above & Beyond With Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix) Oceanlab - Sirens Of The Sea (Kyau VS Albert Vocal Mix) Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Deep Mix) Mike Koglin VS Jono Grant - Sequential Gleder meg som en unge til å høre disse! Ellers vil jeg fremheve Lucas & Beltram - Trust Me som en utrolig fet låt Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Min musikk liste TRANCE 1. ATB - The summer 2. Svenson&Gielen - Twisted 3. Strife - Battle For Far-Strech point (hakke hørt) 4. East Clubbers - To the moon and back (hakke hørt) 2. Robert Miles - Children 4. Zombie Nation - Kernkraft 400 8. Armin Van Buuren - Burned With Desire DANCE 1. Hadaway - What is love ja.. kommer ikke på flere i den kategorien.. 1. Sash - Equador TECHNO 5. Paul Van Dyke - Techno Energy (eksisterer ikke) 6. DJ venom - Insomnia Remix (hakke hørt) 7. Benny Benassi - California Dreaming 2004 (hakke hørt, men antar at det er electro-house) HOUSE 3. Röyksopp - Poor Leno (Silicone Soul's Extended) "Sanger/mixer" innen denne kategorien musikk som jeg ikke liker: 1. Scooter - How Much Is The Fish 2. Rocco - Drop the Bass 3. Dj Aligator Project - Stomp (han har bare 1 kul sang!) 4. Aint no party like an alcoholic party 5. DJ Funk - Hoes In This House Ellers liker jeg faktisk nesten alt trance/dance lignende. Gjorde det bare for å hjelpe deg litt! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Takk er ikke alltid like lett vettu. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skal vi få noe trance i denne tråden snart? Michael Urgacz vs. Sean Tyas - 4 Corners 4 Strings - Sunrise Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake) Hypetraxx - The Darkside (Silvio Ecomo Remix) Aria - Willow (Tiësto Remix) Gouryella - Tenshi (Transa Remix) DJ Isaac - Thriller Usher - Yeah! (Hardstyle Mix) Riva - Time Is The Healer (Armin van Buuren Remix) Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Remix) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Matanka - Lost in a Dream (Original Version) Matanka - Lost in a Dream (Push Mix) De er ganske forskjellige, men bra begge to. Minimalistix - Struggle For Pleasure (Extended Mix) Schwarze Puppen - Tanz (Skysurfer Remix) system F - Out Of The Blue (Original Mix) system F feat. Armin van Buuren - Exhale Uluru - Koala Sunrise (Russenmafia Remix) Veracocha - Carte Blanche (Original Mix) William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) Gouryella - Ligaya (Yoji Biomehanika Remix) Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten Flashover Mix) Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix) Dj Tiësto - Flight 643 (Radio Edit) DJ Mental Theo vs Central Seven - Air (London Mix) Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Edit) Arome - Hands Up! (DJ Scot Project rmx) Blank & Jones - Dj's Fans & Freaks (Cosmic Gate Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Above & Beyond - Essential Mix 06/06/2004 001. Thomas Newman - Ghosts 002. Above & Beyond - Troubles in the World 003. Brian Eno - An Ending (Leama & Moor Remix) 004. Probspot - Foreplay 005. Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL Remix) 006. White Room - White Room 007. Li Kwan - Point Zero (Leama & Moor Remix) 008. Planisphere - Symphotek 009. Oliver Prime - Radiance 010. Sander Van Doorn - Punk'd (Mixed with Loaded) 011. Randy Katana - In Silence 012. Thomas Newman - Reading Room 013. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - No One On Earth 014. Menno De Jong - Guanxi 015. Smith & Pledger - Believe 016. Scintilator - The Festival 017. Ronski Speed - E.O.S (Positive Ways Mix) 018. Delerium - Silence (Above & Beyond Remix) 019. Above & Beyond presents Tranquility Base - Getting Away 020. Super8 - Cr8 021. Above & Beyond presents Tranquility Base - Surrender 022. Above & Beyond - Essential Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tiësto @ Amnesia, Ibiza 29/06/2003 001. Acperience - Hardfloor Experience 002. Björk - Pegan Poetry (Infusion Remix) 003. Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub) 004. Sonorous - Second Sun (Leama & Moor Remix) 005. Paul Oakenfold feat. Tiff Lacey - Hypnotised (Deepsky Reakto Radio Remix) 006. Hemstock & Jennings feat. Adam White - Reverence 007. Electrique Boutique - Heal (Vocal Mix) 008. Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix) 009. Dogzilla - Dogzilla 010. Maskio - Can U Feel It? 011. DJ Tiësto - Traffic 012. DK - Murder Was The Bass 013. Jens - Loops & Things (Marco V Remix) 014. Elles de Graaf - Circles Of Why 015. Mark Norman - Rush 016. Moogwai - Neon 017. DJ Tiësto - Nyana 018. A Situation - The Situation (Liquid Life Remix) 019. Christian Rush presents Alias - Missouri Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 aquagen feat. rozalla - everybodys free 4 strings - take me away(into the night) Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dune - Are you ready to fly Dune - Spring Ayla - Part 1, 2 og 3 Barcode Brothers - Doh Doh (eller noe sånn) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nytt ute innen melodiøs & progressive trance som anbefales... dette er kremen av kremen. Tom Porcell - Final Cut (Original Mix) Tom Porcell - Syncope (Original Mix) Christian Zechner - Stellar Winds (Original Mix) Christian Zechner - Stellar Winds (M.I.D.O.R. VS Six4Eight Remix) Kenny Hayes - Daybreaker (Original Mix) Kenny Hayes - Daybreaker (Signum Remix) Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase Remix) Musikman AKA Marcos - The Day After Tomorrow (Original Mix) Underwater - Water Planet (Original Mix) Underwater - Water Planet (Dreas Remix) Underwater - Water Planet (Activa's Liquid Globe Remix) Underwater - Water Planet (Aerodrome Remix) Beam - Odin (Original Vocal Mix) Siberian Son - Playing (Original Mix) Siberian Son - Venus (Original Mix) Asle Presents Frost - Wait For Me (6 AM Club Mix) Asle Presents Frost - Wait For Me (Max Graham's Sidechain Remix) ADZ & Rob Dolby Featuring Vixie - Eternal Rhythm (Original Remix) ADZ & Rob Dolby Featuring Vixie - Eternal Rhythm (Genix Remix) Trond Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dune - Are you ready to flyDune - Spring Ayla - Part 1, 2 og 3 Barcode Brothers - Doh Doh (eller noe sånn) ayla part 2 er bra og det er dooh dooh Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tenk deg den i Homer Simpson versjon Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Airscape - L'esperanza (Beam vs. Cyrus Remix) Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Remix) Armin van Buuren presents Darkstar - See Me, Feel Me Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Fade's Sanctuary Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Airscape - L'esperanza (040 Remix) Airscape - L'esperanza (Absolom Remix) Airscape - L'esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Remix) Airscape - L'esperanza (Beam vs. Cyrus Remix) Airscape - L'esperanza (DJ Tiësto Remix) Airscape - L'esperanza (Lightworks Remix) Airscape - L'esperanza (Original Mix) Airscape - L'esperanza (Parker's Reptile Remix) Airscape - L'esperanza (Svenson Goes To The Love Parade Remix) Er det flere remixer da? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg bare lurer Ferr.. Har du all den trancen, hardstylen og hva enn det måtte være, på PCen din? Du må ha mange 10tusner av sanger Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Seff. Jeg poster da ikke sanger jeg ikke har hørt. Hvor mange sanger jeg har får bli en annen sak... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Men det går jo ann å høre ting utenfor PCen også? Eller er jeg litt gammeldags som hører på musikk på CDer også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå