loco-flirt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 cascada -magic summer night dj mangoo -day dream Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dave 202 presents powerface - Abyss Ayu - Appears (Kyau vs Albert Remix) Three Drives - Greece 2000 (Dj Shog Remix) System F - Ignition, Sequence, Start! (Orginal Extended) Ridgewalkers - Find (Kyau vs Albert Edit) Et lite utvalg av fete låter! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 cascada -magic summer nightdj mangoo -day dream Vær så snill... Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Mye av greiene som ligger på NRK's Urørt er faktisk bra, bare velg trance på sjangre. Likte Clubmaster godt Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Remix) Ridgewalkers - Find Thomas Datt - 2V2 (Robert Nickson Mix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ble positivt overraska over Trancemaster 4008. Pleier vanligvis bare være middelmådige sanger der i gården, men her var nesten alle sangene over middels. 01. T4L - Moonwalk 02. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo 03. Deep Dish - Say Hello 04. DJ Ton TB - Static Bullet 05. Stoneface & Terminal - Summerspace 06. Genix - Red Vision 07. Photon Decay - Aura 08. Kenny Hayes - Daybreaker 09. Mike Foyle presents Statica - For Your Eyes Only 10. Baltes & Dyloot presents Deepvoices - A New Beginning 11. Ace Da Brain - Trinity 12. Rank 1 - Opus 17 13. Mike Thornton - N.Y.S. (Now You See) 14. Markus Schulz - First Time 15. Halite - Extravagance 16. T4L - Perfect Blend 17. Dave 202 - Get Away 18. Pulser - Point Of Impact 19. G.D. - Pukaar 20. DJ Tab - Unforgiven 21. Harry Lemon - Tiga Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Meget bra playlist, muligens jeg tar en titt på cd'en. var forresten skuffet over 4005 så muligens de har bedret seg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Heaven's Cry - Till Tears Do Us Part (Dark By Design rmx)!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 var forresten skuffet over 4005 så muligens de har bedret seg Tror nok det bare er et engangs tilfelle. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 G.D. - Pukaar Fyy faen! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Trance rofl (kjeder meg ) *En advarsel til meg..* Endret 23. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Imogen Heap - Hide & Seek (Randy Boyer & Eric Tadla Mix AKA EnMass remix) Fantastisk bra! Dj Tiesto - UR (Leama And Moor Remix) TDR - Squelch (Sander Var Dorn Remix) Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down Rank 1 - Top Gear Lenke til kommentar
W Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 02. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo Helt sinnsyk bra sang! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 tja har ikke peling på trance da. -jfk - Whiplash -beattraax - project well -DJ Lee - X-Perience (Club Mix) -Elements - Neo Cortex -Wavetraxx - The Rithem -Dj Tiesto - Adiago For Strings -Kay Cee - Escape -Last Of The Mohicans (Techno Remix) - paul oakenfold -cafe del mar - energy 54(er ikke sikker nr) -ppk - reserection -Galaxee - Fly Away -C-Bool - Would you feel -DJ Perfection - Castles in The Sky hmm kommer ikke på mer er sikker på om alt dette er trance Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) mine favoritter right now...: DJ Dean - Play it Hard DJ Dean - Protect your Ears Kareema - Cool Your Engines Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody Brooklyn Bounce - Born To Bounce Brooklyn Bounce - Club Bizarre Baracuda - Put Your Ass Up In The Air Age Pee - When The Rain Begins To Fall Iio - At the End Ett eller annet - Come into my world Ett eller annet - Let it be Tonight + sang 5 på "Ljudia - The Calibrator" albumet - Den spiller sinnsykt rent og høyt Sistnevnte skal være med på neste Db-Drag Endret 3. oktober 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Paul Glazby - Kick It! Oceanlab - Beautiful Together (Signum Remix) Tommy Pulse - Revelation Sa.Vee.Oh - Nohacker.exe Kai Tracid - Suicide Nu NRG - Connective Mindelight - Morning Light Marcos - Around In Circles (Part II) DJ Kim - Get Ready To Explode (Alphazone Remix) Safri Duo - Played-A-Live (Spanish Fly Remix) Thunderbolt - Tears Like Rain (Hard Trance Version) Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Fade's Sanctuary Remix) ATB - IntenCity Dimitrie Siliakus - Wow (MacMark Remix) Alphazone - Sunrise (Cygnifix Remix) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er jo mange sånne trance samleplater, der de samler nådagens beste trance sanger på en cd, for eksempel " Absolute TRANCE05 " Hvilke er de beste trance samle cdene dere vet om? (ala. Trancemaster 4008, etc)? Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg finner omtrent aldri musikk jeg liker på sånne "kommers" samle-CD'er. Men du kan sjekke ut: Goliath 1-12 In Trance We Trust 1-9 Oslo Central 1-2 Frantic Euphoria 1-2 In Search Of Sunrise 1-4 Magik 1-5 ID&T Trance 1-4 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Paul Glazby - Kick It! Paul Glazby ja, han er et geni! Jeg anbefaler også disse låtene; Paul Glazby - Beautifull Paul Glazby - Techsture Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Angel Beats - The Secret Helt utrolig sang!! Har den forresten liggende på serveren min.. http://www.aprilia-rs.net/Music/Angel_Beats-The_Secret.mp3 Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå