DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har hørt veldig mye på livesets i det siste. Og har kommet over mange kuler sanger:Kenny Takito presents Crash 'n Burn - Somebody Scream Dave Joy - Third Pleasure (Überdruck Remix) De skulle liksom jeg si da Haha.. Neida Digger den somebody scream! Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi rmx) Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi rmx) Du går ikke lei den du? Dream Traveler - Time Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi rmx) Du går ikke lei den du? Dream Traveler - Time Hvorfor skulle jeg gå lei den?? Den er jo skambra! Hører på nå: Ferry Corsten - Insolation 2005 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Denne var i et House album jeg fikk av en kompis som var i Tyskland. Albumet het "Mainstation 2005 Mixed by DJ Antoine", men minner mer om trance: morris t feat janier romer - reach for the sun (morris t & a fain remix) konge digg sang! Endret 19. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Min favoritt er: I'll be your friend av Robert Owens. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hvis jeg skal nevne alle mine favoritter, kommer det nok til å ta sin tid Noen av favorittene akkurat nå: Allure - The Loves We Lost Dogzilla - Without You Petter - These Days Enmass - So Please Endret 20. august 2005 av Mindbreezer Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mine Beste Trance sanger for tida er: Kindervater - FTP://013 07 974 Kindervater - Sternenweg 5 Nu NRG - Dreamland Dj Marcky VS Leeroy - Rising Colorz Dj Marcky VS Leeroy - Sunset Memories Dj Marcky VS Leeroy - Euphoria (Hardtrance Mix) Roland Kenzo - Your Night (Club Mix) Ferry Corsten - Right Of Way Ferry Corsten - My Dance Jordan & Baker - Xplode Again (Radio Edit) Gouryella - Walhalla (Sheen Trickz Remix 2005) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mine Beste Trance sanger for tida er: Kindervater - FTP://013 07 974 Kindervater - Sternenweg 5 Nu NRG - Dreamland Dj Marcky VS Leeroy - Rising Colorz Dj Marcky VS Leeroy - Sunset Memories Dj Marcky VS Leeroy - Euphoria (Hardtrance Mix) Roland Kenzo - Your Night (Club Mix) Ferry Corsten - Right Of Way Ransom - My Dance Jordan & Baker - Xplode Again (Radio Edit) Gouryella - Walhalla (Sheen Trickz Remix 2005) fixed Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 trodde det var Ferry Corsten som lagde den sangen jeg Ziggy X - Exercise 5 (Club Mix) Loken - Monday A.M (Airbase Mix) Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Akkurat nå sitter jeg og digger: ATB - Humanity DJ Klubbingman Feat Trixi Delg - Revolution (We Call it) Sven-R-G Vs Bass-T - Never Talkin Liquidspace - Mental Thing 2005 Santoro - Floating Away M.R - To France :thumbup: Angelina - Pictures of You Talla 2xlc - Manifesto Lexy & K-Paul - Happy Zombies Roman Flugel - Gehts Noch The Drill - The Drill Vinylshakerz - One Night in Bangkok Cosmic Gate ft. Jan Johnston - I Feel Wonderful Three Drives - Greece 2000 Sean Callery - 24 Theme - The Longest Day Ferry Corsten & Shelley Harlan - Holding on Ayu - Appears Martin Roth - Last Time En del av mine favoritter ivertfall Trance 4 ever Lenke til kommentar
kimen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 rollergirl - dear jessie : den er bare sweet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 trodde det var Ferry Corsten som lagde den sangen jeg Ziggy X - Exercise 5 (Club Mix) Loken - Monday A.M (Airbase Mix) Ferry Corsten har remixa den Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Okey da skjønner jeg Kai Tracid - Suicide Loken - Monday A.M (Airbase Remix) Mike MH4 - Invisible N-Trance - Destiny Next Exit - Surprise Niels Van Gogh - Bombs Away (Short Edit) DJ Eddie e feat. Eliza - You (Backslash Remix) Dj Greenhead Meets Dave Joy - Free "In The Name Of Love" (Dave Joy Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Next Exit - Rise Of Nations (Mat Silver vs Tony Burt rmx) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Cosmicman - I Love You jobber med en remix av den låta, gled dere Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Comanova - Wishful Thinking! Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Cosmicman - I Love You jobber med en remix av den låta, gled dere Høres bra ut! Men et abum som er bra er dette. Black Magic Hard Trance Anthems Cd1 er mixet av Steve Hill og cd2 er mixet av selveste Yoji. Liker Cd1 bedre siden jeg har hørt på mange av Yojis set i d siste og de fleste sangene kommer om igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Rob Tiserra (eller hvordan det skrives) - Feel The Drums er jo rå da Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lite aktivitet her... Men for å starte opp litt igjen får jeg anbefale "a force ft yahel - behind silence", utrolig deilig trance Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Youkoso - Downtown Japan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå