Blåbær Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Glemte å sjekke mailen. Var en annen dj der men hadde ikke hørt om man så gadd ikke å dra dit. Men reiser vel dit om 2 uker antar jeg. Ble jo house denne helgen da, men ikke noen kjente dj's Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glemte å sjekke mailen. Var en annen dj der men hadde ikke hørt om man så gadd ikke å dra dit. Men reiser vel dit om 2 uker antar jeg. Ble jo house denne helgen da, men ikke noen kjente dj's tooooosk!! OT: ser du har bytta bilde ja.. OnT: Euromasters - Amsterdam Vaar Lech Dat Dan (Yoji Biomehanika rmx) <-- Ikke akkurat trance (mere i hardstyle) men den er fet for det! Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva skjedde her egentlig? Slokna jo helt... The Quest - C Sharp (Novan K Remix) Christian Rusch - Soft (Sean Tyas Remix) MC Manu - Lovers Dreams Brisky - Celestial (Joc presents Mannix Remix) Cosmic Culture - Oceans (Deep Blue Sea Mix) Nelka - Beautiful Dawn (DuMode Remix) Mantra - Skies Of Gold (Hemstock & Jennings Remix) ATB - Humanity (Alex M.O.R.P.H. Remix) Headstrong feat. Tiff Lacey - Close Your Eyes (Matt Darey Remix) Hammer & Bennett - Language (Elevation Remix) Hidden Logic presents Luminary - Wasting (Andy Moor Remix) Three Drives - Greece 2000 (Farmatronic Genetic Remix) Art Of Trance - Mongoose (Tektonik Remix) Audioholics - External Key Realm F vs. Rankey - Nairobi (Alex M.O.R.P.H. Remix) Carl B - All Day Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nouky - When the Rain Begins to Fall [Club Mix Instrumental] Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som har hørt Rollerball - Albinoni (Above & Beyond's Opera Vocal Mix) eller Tiësto - Athena? Sangene har samme melodi. Det jeg lurer på er hvem som har komponert denne vakre, men triste melodien. Det er originalt en klassisk sang, BTW. Spør her i stedet for Sang ID-tråden, for det er større sjangs for at de som leser her har hørt den. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Cygnus X - Positron (Armin van Buuren Remix) Cygnus X - The Orange Theme (Man With No Name Remix) Cygnus X - The Orange Theme (Solar Stone Remix) Cygnus X - Turn Around (Tony De Vit Remix) Element Four - Big Brother Theme Kyau vs. Albert - Save Me (Hiver & Hammer Remix) Kyau vs. Albert - Velvet Morning (Mirco De Govia Remix) Kyau vs. Albert - Not With You (Ronski Speed Remix) Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix) Svenson & Gielen - Twisted (Jacob & Mendez Dub) T4L - Perfect Blend Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som har hørt Rollerball - Albinoni (Above & Beyond's Opera Vocal Mix) eller Tiësto - Athena? Sangene har samme melodi. Det jeg lurer på er hvem som har komponert denne vakre, men triste melodien. Det er originalt en klassisk sang, BTW. Spør her i stedet for Sang ID-tråden, for det er større sjangs for at de som leser her har hørt den. Nei har ikke hørt den klassiske men jeg har hørt noen andre mixer som lingner på athena og Albinoni, men husker ikke hva de heter... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Steike ta! Ferry har en ny genial sang!! Trolig blir navnet Like I'm On Fire eller Serious, fordi vokalen er tatt fra Duran Duran - Serious. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Steike ta! Ferry har en ny genial sang!! Trolig blir navnet Like I'm On Fire eller Serious, fordi vokalen er tatt fra Duran Duran - Serious. Lydklipp??? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hør på Dance Valley settet!! Ellers.. Sang fra ASOT 209: E.P.O.S. - Vivagio (Danjo & Styles remix) Monstertune!! Lenke til kommentar
gnav Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gigi D'Agostino - L'amour Toujours Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lefunque trykk på promo for nedlastninger!! Dette likte jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Steike ta! Ferry har en ny genial sang!! Trolig blir navnet Like I'm On Fire eller Serious, fordi vokalen er tatt fra Duran Duran - Serious. Ferry Corsten feat. Duran Duran - Fire <--- det er navnet ! Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hør på Dance Valley settet!! Ellers.. Sang fra ASOT 209: E.P.O.S. - Vivagio (Danjo & Styles remix) Monstertune!! Ferrys set? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) A STATE OF TRANCE, armins ukentlige radioshow Endret 16. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 A STATE OF TRANCE, armins ukentlige radioshow hmmm jeg mente ikke den sangen men denne Steike ta! Ferry har en ny genial sang!! Trolig blir navnet Like I'm On Fire eller Serious, fordi vokalen er tatt fra Duran Duran - Serious. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 A STATE OF TRANCE, armins ukentlige radioshow hmmm jeg mente ikke den sangen men denne Steike ta! Ferry har en ny genial sang!! Trolig blir navnet Like I'm On Fire eller Serious, fordi vokalen er tatt fra Duran Duran - Serious. Ferry's DV set ja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) har en sammle cd som heter pimp my bass den syns jeg er bra. Ellers syns jeg East Clubbers er fett. Eller Trance classics top 100 da Endret 17. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har hørt veldig mye på livesets i det siste. Og har kommet over mange kuler sanger: Terry Bones vs. Fred Baker - Introspection (John Askew Remix) Modulation - Spiritual (CosmicMan Remix) Rafferty & Kershaw - We Are Connected (Marcos Remix) Orion's Voice - The Next Life M.O.R.P.H. - Creatures (Arc In The Sky Remix) Kenny Takito presents Crash 'n Burn - Somebody Scream Matt Darey feat. Marcella Woods - I Shine On U Dave Joy - Third Pleasure (Überdruck Remix) International Posers - T.E.K.K. 69 Gavyn Mytchel - Forbidden (Smith & Pledger Remix) Ryan G - Emotion (Miika Kusima Remix) Disse bør sjekkes ut... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Et par picks fra de seneste ASOT episodene: Paul van Dyke feat. Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish remix) FB feat. Edun - Who's Knocking (Ferry Corsten remix) Marcus Schulz feat. Departure - Without You Near (Original mix) Armin Van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo Oliver Lieb - Netherworld (Oliver Prime remix) TBA - S.O.S Max Graham vs. Coldplay - Talk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå