porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Armin Van Buuren - Stay Britney Spears - Everytime (Above & Beyond Radio Mix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (New Club Mix) Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (Human Blue Remix) Trond Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Pulser - Cloudwalking (Orginal Mix) Pulser - My Religion Pulser - Square One Pulser - Square One (Thrillseekers Remix) Firewall - Sincere (Pulser Remix) Dark By Design - Blackout Delerium - Truly Delerium - Truly (Signum Club Remix) Mye gammelt, men diggbart Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Noen som har tips om låter lik C-Quence - Far Away -> tenker da på låter som både er kvalitative, catchy og som venner som nesten kun digger cheese kan like!? Takker Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Noen som har tips om låter lik C-Quence - Far Away -> tenker da på låter som både er kvalitative, catchy og som venner som nesten kun digger cheese kan like!? Takker Folk som digger cheese, digger bare det og ikke noe annet har jeg på følelsen av... Er det ikke enten vokal eller en synth som tar max 2 min å lage, så blir de ikke fornøyd Stish, du glemte: Pulser - Point of Impact Pulser - Point of Impact (Mike Koglin remix) Pulser - Point of Impact (Fractal Structure remix) Men den er ganske ny, release i slutten av mai i år. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ^ Er redd du har rett. Har et par kompiser som digger 2PM og Tiësto .....+ et par gledelige unntak, slik som Junk Project - Control Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Noen som har tips om låter lik C-Quence - Far Away -> tenker da på låter som både er kvalitative, catchy og som venner som nesten kun digger cheese kan like!? Takker Folk som digger cheese, digger bare det og ikke noe annet har jeg på følelsen av... Er det ikke enten vokal eller en synth som tar max 2 min å lage, så blir de ikke fornøyd Stish, du glemte: Pulser - Point of Impact Pulser - Point of Impact (Mike Koglin remix) Pulser - Point of Impact (Fractal Structure remix) Men den er ganske ny, release i slutten av mai i år. Jeg har ikke hørt den enda, skal se om jeg finner en liten preview av den vinylen. edit: Å herre! Den låta var fantastisk, den må jeg få fatt i! Endret 18. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ^ Synes den er ganske boring jeg. Blir litt vel mye M.I.K.E.-wannabe -> savner gode, gamle Pulser Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Cern - The Message (Northern Mix) Empirical Labs - Turtle Beach (Outback Remix) Envio - Time To Say Goodbye Envio - Touched By The Sun Filo & Peri - Elevation Filo & Peri - I:95 Firewall - Kilimanjaro Firewall - Sincere (Lange Remix) Markus Schulz presents Elevation - Somewhere (Clear Blue) (Airwave Remix) Pulser - My Religion Questia - Crystal Clouds Questia - Nexus Asia Robert Nickson - Spiral Scarab - Vagabond Signum feat. Anita Kelsey - Come Back Again St. John feat. Locust - Mind Circles Beautiful... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Beautiful... Alle de sporene er fra A State Of Trance: The Collected 12 Inch Mixes, et glimrende album med klassisk melodiøs trance. Trond Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Lasgo - Surrender Lasgo - Tonight Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Beautiful... Alle de sporene er fra A State Of Trance: The Collected 12 Inch Mixes, et glimrende album med klassisk melodiøs trance. Trond Indeed. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fragma - Toca me Class A - Street Life, house Shade On Gray - Moving on (dj astrid mix) solid sleep - club attack, nice Delerium - Truly (Signum Remix) VINCENT DE MOOR - Flowtation Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hørte BTW Above & Beyond's "Troubles In The World" på Radio Sunnhordland på fredag. Kvakk litt da. Men det var kos. Hoi! Har også hørt Above and Beyond på Radio Sunhordland mange ganger siden fjor sommer, men det har seg at jeg ikke finner den sangen på nettet! Har sett på discogs.com og på nettsiden til Above and Beyond men finner ikke den sangen! Hvordan har det seg?? Skulle gjerne fått fingrene i den låta... Låta er egentlig Brian Eno's "An Ending (Ascent)". Folka fra Above & Beyond har bare lagt litt vokal på. Min teori, i alle fall... Kan stemme med det du sier etter å ha hørt den låta. Takk skal du ha for forklaringen! Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Snakker dere om Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix) - i så fall -> Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hørte BTW Above & Beyond's "Troubles In The World" på Radio Sunnhordland på fredag. Kvakk litt da. Men det var kos. Hoi! Har også hørt Above and Beyond på Radio Sunhordland mange ganger siden fjor sommer, men det har seg at jeg ikke finner den sangen på nettet! Har sett på discogs.com og på nettsiden til Above and Beyond men finner ikke den sangen! Hvordan har det seg?? Skulle gjerne fått fingrene i den låta... Låta er egentlig Brian Eno's "An Ending (Ascent)". Folka fra Above & Beyond har bare lagt litt vokal på. Min teori, i alle fall... Kan stemme med det du sier etter å ha hørt den låta. Takk skal du ha for forklaringen! Hvordan jeg skal forklare det er jeg ikke sikker på, men jeg lastet ned et av A&B sitt radio program (trance around the world) ifjor eller noe, og der var "troubles in the world" med, og i bakgrunnen kjennte jeg igjen synthen og beaten til Brian Eno - An Ending (Leama & Moor mix), som fulgte rett etterpå. Har desverre sletta det programmet, eller skulle jeg nok ha fått ordna den sangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan jeg skal forklare det er jeg ikke sikker på, men jeg lastet ned et av A&B sitt radio program (trance around the world) ifjor eller noe, og der var "troubles in the world" med, og i bakgrunnen kjennte jeg igjen synthen og beaten til Brian Eno - An Ending (Leama & Moor mix), som fulgte rett etterpå. Har desverre sletta det programmet, eller skulle jeg nok ha fått ordna den sangen Den er på Above & Beyond's "Essential Mix" 6/6/2004 i alle fall. Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) 2 vibez - Always (be mine) 2 vibez - Just 4 you Keira Green - I want you back Potatoheadz ft. lizzy pattinso - Narcotic futuretrance vol 32 edit: skriveleif Endret 20. juni 2005 av TraxX Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Noen her som har hele diskografien til Jonathan Grant, Paavo Siljamäki, Tony McGuinness (Above & Beyond-folkene)? *stolt* Endret 20. juni 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå