TheIlluminated Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har tenkt til å ha vannkjøling (koolance) og 118w peltier element, kan jeg ha det uten å tenke på kondens? (har tenkt å overklokke en gooood del...)... Evt, hva burde jeg bruke som beskytter rundt cpu? (har bladd igjennom forumet uten å ha blitt noe klokere på den siden). PS. cpu'en er 2200+ (t-bred). Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 2200+ vil du ikke klare og klokke så mye. Det er en fysisk grense hva de prosessorene tåler. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Har sett "levende" bevis på folk som har klokket 2200+ til 2.8ghz, noe som er EKSTREMT bra...synd jeg ikke har URL til det :sad: Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 T-Bred'en har vært på hele 3.1 ghz, jeg fikk en mail fra mitt søskenbarn som viste test oppsettet. Jeg skal prøve å få tak i linken. De brukte vistnok kjøleagregat fra et kjøleskap til denne testen??!! Jeg har ikke alle fakta enda, men skal prøve så snart som mulig. Det jeg kan love er at den "kicka ass'en" til Northwood på 3.2 ghz :smile: Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 korleis fekk han en amd prosessor so høgt? extrem kjøling? vappo? russisk atomkraftverkkjøler? /me inponert vist det er sant!?! sikker på att du ikkje mena xp 2800+? Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg vil gjerne se bevis for at at t-bred har vært oppe i 3,1GHz, det høyeste jeg vet om er på 1,80@2,73GHz og det er med LN2 kjøling! Stort heftigere kjøling skal du lete lengere etter. Kjøleaggregat til kjøleskap er ikke noe tess i forhold til LN2. Så jeg tviler litt på det søskenbarnet ditt. Her er en link til cpu database Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå