-Lasse Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Stengt Endret 3. mai 2005 av spinxzer Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 er vel ikke lov å snakke om slikt her...... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nei nei nei..... Vi ønsker IKKE linker til "pyramider", så jeg oppfordrer trådstarter til å redigere linken og fjerne ref id, slik at ikke noen ved en feil følger den. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Er det pyramide Har ikke sett så mye på siden, bare lurte på hva i huleste det var fornoe, trodde kanskje man kunne få noe for billig penge.. Men ok, kan vel sikkert stenges da Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Gjenta etter meg : "There ain't such a thing as a free lunch" "There ain't such a thing as a free lunch" "There ain't such a thing as a free lunch" "There ain't such a thing as a free lunch" "There ain't such a thing as a free lunch" osv. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 jaja, jeg trenger sikkert ikke å få det med teskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg