Hedonism Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Mener å ha hørt at flere har fått bestilt "datamania" til tross for bedriftsabbonement, ved å sende bestillingen gjennom sms til 1989..men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fikk nylig ownersbuy nå, men har noen spørsmål: når jeg går inn på min side på netcom ser jeg ikke rabattene, greit nok, men ser i tillegg der at jeg har blitt fakurert for minuttpris til andre i ownersbuy, det kan da ikke stemme? Går det forresten an å fjerne personsvar, eller få det til å ringe mye lengre før det kommer? Jeg rekker nesten aldri å ta telefonen før det starter pga jobben. Så kjipt og alltid måtte ringe tilbake og bruke mye penger. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Rabatten trekkes på fakturaen. Derfor stemmer ikke minuttprisen på foreløpig regning. Du betaler kun for oppstart for å ringe andre i Ownersbuy. Blir du belastet for dette, er det nok den du ringer som ikke har samme abonnement. Du kan endre viderekoplingenstiden ved å sjekke en link på Telenormobil.no, trykk på kundesørvis og viderekopling, så finner du koden. Du kan maks utsette viderekoplingen i 30 sekunder. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Rabatten trekkes på fakturaen. Derfor stemmer ikke minuttprisen på foreløpig regning.Du betaler kun for oppstart for å ringe andre i Ownersbuy. Blir du belastet for dette, er det nok den du ringer som ikke har samme abonnement. Du kan endre viderekoplingenstiden ved å sjekke en link på Telenormobil.no, trykk på kundesørvis og viderekopling, så finner du koden. Du kan maks utsette viderekoplingen i 30 sekunder. 6295852[/snapback] Jeg er blitt belastet fullt ut for samtaler til dama mi som jeg vet har ownersbuy da hun porterte samtidig som meg og har hjulpet henne med hele prosessen, hva står det hos deg på min side når du har ringt til noen med owners? Vet du ikke om det går an å fjerne personsvar? Jeg fikk ihvertfall til det tidligere da jeg hadde netcom kontant... Endret 13. juni 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 https://netcom.no/privat/kundeservice/veile...personsvar.html Om en trykker ##002# og ring\send så sletter en viderekobling\personsvar, kjekt å vite Fikk mail fra netcom om at internringing står som fullpris på min side, men blir trukket fra på fakturaen senere i likhet med rabatten, satser på at det går greit da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hømm dette virket interessant , må bare få med meg alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Noen som vet om man får 22% rabatt på samtaler fra utlandet til Norge? EDIT: hadde oversett det på owners, så at det ikke var rabatt Endret 13. juli 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå