Djmolvi Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg tegnet opp 2 abo idag en for seg selv og en for dama nå halverer regingen min til halv parten. Slipper å betale flere kroner. kan snakke timevis og betale bare oppstarts avguft. hihi. digg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Gleder meg til å få regningen denne måneden jeg Lurer på hvor stor den blir. Jeg har fått med ganske mange i min omgangskrets på dette så jeg ringer nesten bare gratis. Ramse opp: Moren min, søsteren min, typen til sørsteren min, to av mine beste venner, samboeren min. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hvilket nett bruker owners Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 NetCom sitt nett, det er et Bt-abonnement hos NetCom. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vel, jeg er også litt skeptisk til sånne greier, men jeg har overveid å melde meg inn i Owners. Jeg satser på å få meldt inn en del av familie og venner inn i dette og det er jo nettopp det som er ringvirkningene av et slikt gratiskonsept. Desverre har jeg anelser om at normal bedriftspsykologi vil være å fjerne disse godene når de har fått medlemstallene opp slik at de har lokket mange inn i en "felle" der de må betale mndsavgift i tillegg til de 150 som årsavgift og en viss binding. Dersom alle kunne ringt gratis ville det jo ikke blitt noen penger på selskapene som driver dette og dette ville være dårlig bedriftsøkonomi. Jeg skal i alle fall se litt nermere på dette med telefoner og substidiering. Antakelig er dette et bra tilbud, men det er mye rart som finnes rundt om kring vel og merke. Jeg registrerer også et antal fornøyde kunder som meddeler dette utpå dette forum. Finnes det ingen som er misfornøyde her? Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå har jeg også bestillt O.B. Basic. Uten bindingstid og uten medfølgende tlf. Når familien har dette så ringer vi jo til hverandre for en billig penge. 83 kr i mnd. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Etter at min kjære har blitt stadig mer og mer ringegal (dvs jeg må ringe henne) så ville hun vi begge skulle bytte til ownersbuy. Sjekket det opp og ser betingelsene er blitt litt bedre enn da jeg skrev noen kritiske innlegg i denne tråden for snart et år siden. (lavere månedspris og ringepris på basic bl.a). Det jeg lurte på var imidlertid: dere som har ownersbuy, hvor ofte endrer de på tlfer du kan kjøpe subsidiert? Synes utvalget der nå er litt snevert, samtidig som subsidieringen varierer veldig. Noen helt opp til 2000,- som er veldig bra, mens andre er under 1000,- som ikke er fullt så interessant. Noen som vet om man binder seg for nye 12 måneder om man bestiller fri ringetid på 100,- i måneden. Dvs: om man har brukt 12 måneder av bindingstiden og velger 1200 i fri ringetid, må man da legge på 12 nye måneder på bindingstiden? Endret 25. april 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det tviler jeg sterkt på, selv om jeg ikke er 100 % sikker. Samtidig så er 1200-rabatten kun et tilbud som ikke vil vare lenge, etter det jeg veit. Maks ut mai måned. Husk at man binder seg for 24 måneder ved kjøp av telefon, men kun i 12 mnd ved å kun binde abonnementet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det tviler jeg sterkt på, selv om jeg ikke er 100 % sikker.Samtidig så er 1200-rabatten kun et tilbud som ikke vil vare lenge, etter det jeg veit. Maks ut mai måned. Husk at man binder seg for 24 måneder ved kjøp av telefon, men kun i 12 mnd ved å kun binde abonnementet. 5986492[/snapback] Ok, litt synd om tilbudet snart er over, hadde vært fint alternativ for meg som kjøper telefon ganske sjelden. Vet du noe om hvor ofte telefonutvalget endres da? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg også bestillt O.B. Basic. Uten bindingstid og uten medfølgende tlf. Når familien har dette så ringer vi jo til hverandre for en billig penge. 83 kr i mnd. 4400203[/snapback] Hvorfor gidder dere å betale 83 kr/mnd + oppstartavgift for hver samtale når dere kan få det samme GRATIS og UTEN oppstartavgift med NetCom Trådløs Familie?? Enlighten me! -snubbel Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg også bestillt O.B. Basic. Uten bindingstid og uten medfølgende tlf. Når familien har dette så ringer vi jo til hverandre for en billig penge. 83 kr i mnd. 4400203[/snapback] Hvorfor gidder dere å betale 83 kr/mnd + oppstartavgift for hver samtale når dere kan få det samme GRATIS og UTEN oppstartavgift med NetCom Trådløs Familie?? Enlighten me! -snubbel 5989519[/snapback] For da må man endre juridisk eier. Og det er det kanskje ikke alle som vil, kan, eller har mulighet til. I tillegg får man en god del tjenester inkludert eller billigere, enn med vanlige abonnement. Månedsprisen på Owners Basic er forøvrig nede i 50 kroner måneden. Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har nå hatt owners basic i snart et år og har vært veldig fornøyd. Regningene mine har blitt mye mindre enn de var før. Når det gjelder å kjøpe subsidiert telefon gjennom de så har jeg kommet frem til at det ikke er noe særlig gunstig. For det første må man binde seg i 24 mnd til owners business(som koster mye mer per mnd + høyere ringepriser) og for det andre så finner man alltid billigere alt enn ownersbuy akkurat her. Men vil man ha et billig abb, da er ownersbuy tingen! I allefall for meg. Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvor har dere at OW Basic koster 83 kr fra?? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Nå har jeg også bestillt O.B. Basic. Uten bindingstid og uten medfølgende tlf. Når familien har dette så ringer vi jo til hverandre for en billig penge. 83 kr i mnd. 4400203[/snapback] Hvorfor gidder dere å betale 83 kr/mnd + oppstartavgift for hver samtale når dere kan få det samme GRATIS og UTEN oppstartavgift med NetCom Trådløs Familie?? Enlighten me! -snubbel 5989519[/snapback] Prisen er nå 57,50 i måneden, og ringe/sms-prisene er lavere enn for alle netcom-abonnement (inkl smart talk), samtidig som du kan ha med dama, og noen kompiser, noe som vanskelig lar seg gjøre i trådløs familie, der må du dessuten være 25 år+ for å kunne være eier og da blir alle nummer registrert på deg (tror jeg). Hadde i utgangspunktet lyst påt rådløs familie, men så etterhvert at det ble vanskelig. Da var ownersbuy/ucan2 eneste alternativ. Dessuten er ownersbuy (businesstalk) en god del billigere på utenlandssamtaler enn det jeg har funnet av andre operatører. Endret 26. april 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
hdc Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har selv hatt abb. gjennom ownersbuy i over 2 år nå og har vert fornøyd. Det som realiteten er at alle medlemer i ownersbuy som tengner abb. til netcom blir regnet som at de er i samme bedrift. derfor ringer man gratis mellom hverandre. Grunnen til 24 mnd binding er at det er et bedrifts abb. Privat abb. er etter norsk lov ikke lovlig med lenger binding en 12 mnd. Når det gjelder hvilket abb. som lønner seg så kommer det jo an på ditt ringemønster. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Pratet med både netcom og ownersbuy nå: netcom sier datamania ikke er mulig, ownersbuy sier det er det, hva skal jeg tro på? Noen som har prøvd det med ownersbuy og kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det tviler jeg sterkt på, selv om jeg ikke er 100 % sikker.Samtidig så er 1200-rabatten kun et tilbud som ikke vil vare lenge, etter det jeg veit. Maks ut mai måned. Husk at man binder seg for 24 måneder ved kjøp av telefon, men kun i 12 mnd ved å kun binde abonnementet. 5986492[/snapback] Ok, litt synd om tilbudet snart er over, hadde vært fint alternativ for meg som kjøper telefon ganske sjelden. Vet du noe om hvor ofte telefonutvalget endres da? Lenke til kommentar
zica Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Pratet med både netcom og ownersbuy nå: netcom sier datamania ikke er mulig, ownersbuy sier det er det, hva skal jeg tro på? Noen som har prøvd det med ownersbuy og kan bekrefte/avkrefte? 5994034[/snapback] Fra Netcom.no: DATAmania forutsetter at du allerede har et ordinært privat-abonnement hos NetCom. Link til vilkår DATAmania Det vil altså ikke funke med OwnersBuy, i og med at det er registrert hos NC som et businessTALK-abonnement. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Pratet med både netcom og ownersbuy nå: netcom sier datamania ikke er mulig, ownersbuy sier det er det, hva skal jeg tro på? Noen som har prøvd det med ownersbuy og kan bekrefte/avkrefte? 5994034[/snapback] Fra Netcom.no: DATAmania forutsetter at du allerede har et ordinært privat-abonnement hos NetCom. Link til vilkår DATAmania Det vil altså ikke funke med OwnersBuy, i og med at det er registrert hos NC som et businessTALK-abonnement. 5995968[/snapback] Ok det var litt synd. mente jeg elste om noen andre et sted som hadde fått bestilt det allikevel til bedriftsabonnement... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Pratet med både netcom og ownersbuy nå: netcom sier datamania ikke er mulig, ownersbuy sier det er det, hva skal jeg tro på? Noen som har prøvd det med ownersbuy og kan bekrefte/avkrefte? 5994034[/snapback] Da bør du sende en mail til Ownersbuy og si at du ønsker tjenesten på ditt nummer, så ser du hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå