pannelars Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har kjøpt meg Ipod mini og lagt den inn etter beskrivelsen. La inn noen sanger og ladet den full.. Jeg brukte den en dag og når jeg koblet den til igjen for å få inn flere sanger så vil ikke pcen finne Ipoden. Har testa å restarta pcen men det hjelper ikke. Hva kan være feil??? Noen opplevd noe lignene? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Høres ut som noe av det samme som skjedde med meg. Sendte den inn til Apple til slutt og fikk ny et par dager senere. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Oki skal ringe dem jeg!Takk Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Oki skal ringe dem jeg!Takk Trenger ikke ringe dem, er et skjema du kan fylle ut på Apple´s sider. Så kommer UPS og henter Ipoden på døra og komme tilbake noen dager senere. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde gratis suport så ringte og feilen var at den hadde hengt seg opp! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå