audhage Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Jeg vurderer å gå til innkjøp av et headset som filtrerer ut flylyden. (jeg har sett noen annonser ang. dette) Kriteiene er at de skal være (relativt, alt er relativt) lette, ikke skal de være for store heller. De skal jo bare brukes til å reise med. Og så må de såklart ha god lyd da. Og en viktig ting er at de må være lettdrevne. (skal brukes på bærbare spillere) Det kan godt være ørepropper bare de er komfortable. Prisen spiller ingen rolle (alt er fortsatt relativt). Er det noen som har noen erfaringer eller tips? Kanskje noen vet hvor man burde gå om man skal skaffe seg noen? Takker for all respons. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vil anbefale Sony MDR-EX71SL. Tetter igjen øret, behagelige å ha på, veldig lette, lettdrevne og har god lyd. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Men de er vel ikke spesialkonstruert for flylyd? Jeg så nemlig noen i et blad for litt siden, og de var da konstruert spesielt for det. (dvs. at du hørte som med vanlige ørepropper, bare at du slapp den flyduren) Vet du noe om noe lignende? (og alle steder jeg sier "jeg, meg osv." der mener jeg pappa ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje det er disse du har sett; https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17984 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Nei, desverre. De jeg så var propper. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tenker du på destruktiv interferens teknologi ?? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Sikkert. Jeg vet jo ikke hva det heter. Har du noen eksempler? (Takker for all hjelp) Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det krever en veldig kjapp forsterker. Det vil si at forsterkeren sender ut lydbølger i motfase, slik at resultatet blir 0.. Endret 3. mai 2005 av fjaeran Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Lurt. Jeg tror faktisk at jeg skjønte det der. Vet noen om noen produkter? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg våger meg på en liten bump jeg. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg gjør et nytt forsøk http://www.turtlebeach.com/site/products/ncphones/ Lenke til kommentar
audhage Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Slett ikke dumt. Skal titte litt på de. (det betyr dog ikke at dere skal slutte å komme med eksempler ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå