Vakta Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har inst et hk av typen Msi K8T Neo Series med AMD 64 3200 og 768 MB ram, der lyser en led bak på usb braketten. ** ** | | Denne som lyser I Manualen så står det : "Assing Resources to all ISA" Har drive å instalert drivere og programmer et par timer nå, og alt ser ut til å fungere. Hva menes med denne feil meldingen Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Har inst et hk av typen Msi K8T Neo Series med AMD 64 3200 og 768 MB ram, der lyser en led bak på usb braketten. ** ** | | Denne som lyser I Manualen så står det : "Assing Resources to all ISA" Har drive å instalert drivere og programmer et par timer nå, og alt ser ut til å fungere. Hva menes med denne feil meldingen Ingen som kan fortelle meg hva denne meldingen betyr "Assing Resources to all ISA" Lenke til kommentar
kjell kriminell Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ** ** | | om denne lyser grønt og resten rødt betyr det: Instalizing Keyboard Controller. Om den lyser rødt og resten grønn: Assign Resources to all ISA. Men eg lurer på om d finnes programvare til AMD 64? Lenke til kommentar
kjell kriminell Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hmm lol, leste egentlim ikkje ka som sto der før eg hentet boken, lol men har ikkje den fjerneste anelse eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå