Grundig Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Klikk her! Hva skjer? Det må da finnes grenser på hvordan folk oppfører seg Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er en del mennesker som ikke har respekt for andre mennesker, eller andre menneskers eiendom. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kæn ju spell "fritidsproblemer"? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 For noen år siden var det en hyttetyv som brøyt seg inn i hyttene til folk og dreit i sengene, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Intet nytt under solen, drittunger er seg selv like. All mediaomtalen synes de sikkert er veldig kult... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 For å være helt ærlig, så synes jeg den historien ikke har noe her å gjøre. At dette er for gale er der neppe noen som vil protestere på. Men hvis vi skulle diskutere alle "sjokk"-historiene VG serverer hver dag måtte vi hatt et eget forum bare for det. Jeg synes nok vi skal holde oss til saker av litt mer prinsipiell natur her på "Politikk, religion og samfunn". Jeg anbefaler litt selvsensur før man poster. Det er greit å bli opprørt av slike historier, men tell til ti og spør dere selv om dette er verd en diskusjon. Jeg stenger denne, men hører gjerne fra folk som synes at det er en viktig tråd å holde åpen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg