tness Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har en Chieftec model:HPC-340-201, Rev:C0 Det er en 340 Watts. Det er tre kontakter på disken som jeg har. En disktilkobblings kontakt, Så en vanlig 12 volts kontakt jeg kjenner fra IDE disker, og en mindre kontakt som jeg ikke har sett før. Er begge de sistnevnte strøm kontakter? Kan jeg bruke den gammle type tilkobling? Disken er en Maxtor DiamondMax Plus 9 120Gb SATA/150 HDD Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 om det er plass til en vanlig molex-kontakt er det bare å bruke den! hvis ikke kan du kjøpe en overgang fra molex til sata-kontakt! Lenke til kommentar
HAG Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 "Data-kabelen" til SATA disker er "smal" ca. like bred som 3 pinner i en Molex kontakt. SATA power er 15 pin, omtrent like bred som en Molex, bilde av adapterkabel - Molex til SATA. Noen SATA disker har hatt Molex og SATA - strømtilkobling, har selv DiamondMax10 som kun har SATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå