Gå til innhold

Er denne bærbare data et godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.. Det er ikke utrolig bra..

 

Bra til å være bærbar er vel en mer riktig beskrivelse..

 

Men ja.. Den PC'en var bra..

 

Men man får maskiner med Radeon 9700 Pro skjermkort (som er noen hakk bedre) i samme prisklasse..

 

 

Men det må huskes at trådstarter har et budsjett på ca. 10.000 kr... Og 13.400 kr. er ikke ca. 10.000..

Nei, det er feil. Jeg tror Geforce Go 6600 yter en del bedre enn de gamle 9700 kortene. Veldig billig maskin det der, du får mye for pengene :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei.. Det er ikke utrolig bra..

 

Bra til å være bærbar er vel en mer riktig beskrivelse..

 

Men ja.. Den PC'en var bra..

 

Men man får maskiner med Radeon 9700 Pro skjermkort (som er noen hakk bedre) i samme prisklasse..

 

 

Men det må huskes at trådstarter har et budsjett på ca. 10.000 kr... Og 13.400 kr. er ikke ca. 10.000..

Vel. Man skjønner vel at jeg mente utrolig bra til å være bærbar. Og nei, Radeon 9700PRO er nok dårligere enn Go6600.

Lenke til kommentar

Andreasfe: Det var jo magubrothers som lurte på pcn til 13400kr. Det var også han som startet tråden. ;)

 

Men 1559X ser meget bra ut. Jeg står å vipper mellom 1559X og 1559R. Jeg ville ha gått for 1559X om du får råd. Vent til du får nok penger. Det er verdt det, etter min mening! :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

(nesten litt offtopic her nå)

 

Om du har et budsjett på 10k, og er ute etter en bærbar du kan bruke til spilling, tror jeg nesten du må inngå et kompromiss med en gang, ettersom det nærmest er umulig. Skaff deg heller en billigere laptop, og bruk pengene på oppgradering av desktop

Lenke til kommentar

Nja, nå er jo laptop genialt og praktisk da (spesielt om sommeren, mye enklere å finne en skyggeplass ute man kan nerde i f.eks. :p)

 

Hadde jeg vært en som var interessert i spill overhode hadde jeg kanskje brukt 7-8k på laptop, og resten på et eller annet til desktopmaskinen. Men nå er jeg ikke akkurat noen spillguru, her jeg sitter med amd64 og et skjermkort fra 2000 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...