gsn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei. En kompis av meg har ødelagt feste bracketen på kjøleren OG på hovedkortet, og jeg lurer på hvilke kjølere som blir solgt med egen feste mekanisme til 478. (feks Alpha kjølerene) Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er vel på de fleste tenker jeg. Denne er å annbefale! http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=CMVORTDR Faktisk bedre en denn set ut til. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Og på den følger det med selve plastikk braketten som er festet i hovedkortet? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja. Og der er ferdig kjøle pasta på. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sikker på at du ikke tar litt vann over hodet? Den festes i den svarte brakketten på hovedkortet, men den svarte brakketten følger vel ikke med? Den skal jo følge med hovedkortet. Men uansett, alle kjølere som er festet med skruer skal passe. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 supersid: akkurat, den svarte brakketen kan være ødelagt, fikk en noe vag forklaring på problemet (og jeg kan ikke sjekke hvordan det er der selv pga han bor et stykke unna) Har du eksempler på kjølere som er festet med skruer? som jeg nevnte alpha kjølerne gjør jo det. Zalman? bruker de en annne festemekanisme? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jo da jeg hvet det følger med til hk Lenke til kommentar
andreg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Zalman? bruker de en annne festemekanisme? Zalman CNPS7700 bruker festemekanismen som er på socket 478 hovedkort. Regner med det er samme på CNPS7000 også. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Denne festes med skruer som går gjennom hovedkortet, så da trenger man ikke den svarte plastbrakketten. Har hatt denne selv, har ikke noen temps å komme med, men ilag med en stillegående vifte er denne kanon. [Link] Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det blir denne http://www.psdata.no/ps.asp?it=108485 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå