Goliath Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg er egentlig VELDIG gla akkurat nå...går fra Telenor Basic (724/128) til ADSL Echo 8000 (8000/800) ...synd at det er noen ukers ventetid men jaja, dere som har NGT kan vel si at det er verdt ventingen? Men anyways, .. Endret 3. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Grattis. Du komme nok til å merke en liten forskjell i farten ja! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er ganske stor overgang da! *lucky bastard* . Grattis Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) tack ...tror NGT er bedre :!: Endret 3. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg(/vi) har hatt NGT noen år nå, og har hatt minimalt med problemer. Var litt ustabilt i starten, men da var NGT ganske nytt også. De siste årene har det bare vært fryd og gammen. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg(/vi) har hatt NGT noen år nå, og har hatt minimalt med problemer. Var litt ustabilt i starten, men da var NGT ganske nytt også. De siste årene har det bare vært fryd og gammen. Samme erfaring her. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg er egentlig VELDIG gla akkurat nå...går fra Telenor Basic (724/128) til ADSL Echo 8000 (8000/800) ...synd at det er noen ukers ventetid men jaja, dere som har NGT kan vel si at det er verdt ventingen? Men anyways, .. Grattis. Har samma linje som du har bestilt, hatt det en ukes tid ca. Syns det funker fint, vi bor visst litt langt fra sentralen, så vi får ikke maks linje, men jeg syns det går greit. Får i tillegg studentrabatt, så betaler ikke fullpris, så da er jeg fornøyd. Tror vi venta litt over 2 uker, så vi fikk det ganske fort, siden de opererer med 3-5 uker. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 jeg får også studentrabatt..heg tror jeg bor litt unna sentralen, hva ligger din hastighet på sånn ca. Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg får også studentrabatt..heg tror jeg bor litt unna sentralen, hva ligger din hastighet på sånn ca. Marvil? Akkurat nå får jeg 4,5mbits hos itavisen, men den er vel ikke beregnet på linjer over 2mbits. I tillegg er vi tre som surfer nå, og de andre kan laste ned ting for hva jeg vet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heldig du, skal prøve å bytte snart jeg også. Sendte en mail til Telenor igår: Her for en stund siden ble jeg ringt opp av dere. Jeg snakket med en fyr som kunne gi meg DOBBEL hastighet (hadde da 704/128 så jeg ville fått ca 1400/256) mot at jeg betalte 50 kr ekstra i måneden. Så langt har jeg ikke fått det jeg betaler for. Dere trekker altså 50kr ekstra fra meg, uten at jeg får noe tilbake. Samtidig knyttet dere meg opp for enda 12 mnd, så jeg er bundet til Telenor til neste år. Kjempefint det. Hvis jeg hadde fått vite det hadde det vært enda bedre. Personen jeg snakket med sa ingenting om dette. Jeg har ikke noe ønske om å være Telenorkunde lenger. Dere lyver for å få dere kunder, og dere lover ting dere ikke kan gi. Jeg ser helst at bindetiden blir borte, fordi jeg kommer til å skifte selskap. Jeg NEKTER å betale en viss sum for å avbryte kontrakten, det får stå på deres regning. Muv Torstein F. Johansen --- Hei. Dobbel hastighet var nok dessverre feil å si. Du ble oppgradert fra ADSL Basis 704 til ADSL Pluss 1024 til kr. 399,- mot at du gikk med på 12 nye måneder med bindingstid. Hvis du ikke ble opplyst om dette, skal du heller ikke betale for brutt bindingstid, ved en eventuell oppsigelse. Det vi kan gjøre er å nedgradere til ADSL Basis 704, slik du hadde tidligere. Hvis dette er ønskelig, vennligst send oss en reply. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Haha, han satsa vel på at du ikke skulle si noe, og håpte på å leve fint med provisjonen sin.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 får bedre internett jeg og i løpet av en liten stund. Går opp til 4 m/bit fra 2 m/bit. Er lucky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå