StupidNick Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Tittelen sier vel det meste, Går det ann å bruke el. Gitar på bass-forsterker? EDIT: Leif Endret 3. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja. Men litt avhengig av forsterkeren din, kan gitarlyden oppleves som "matt og kjedelig". Bassforsterkere har ofte litt slapp diskant, naturlig nok.. Jeg har en Fender bassmann som jeg satte inn et piezo diskanthorn i, i tillegg til 15" som sitter i den fra før, og da låter det greit nok. Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg har en 15" bassforsterker. det funker fett å koble til straten min. blir litt jazz/ masse bass. som sagt: funker fett Lenke til kommentar
nxo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 spiller bass selv på en 30w og det funker fint med el. gitar til meg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det funker greit hvis du har en skikkelig equalizer (er det det heter? små spaker ) på forsterkeren, men uansett blir det litt for lite diskant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå