dessessop Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kva synest dykk båtfolk om å ro? Sjølv synest eg det er moro. Min mor har ein oselvar som er drit god å ro. Er bra med trening i det og Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg synes det er kjedelig å ro. Jeg kan ro når jeg får motorstopp (det er ofte), men ellers så synes jeg motoren er best. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg synes òg det er kjedeli å ro! Bruker aldri å ro.. Får helder aldri motorstopp :!: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 motor er jo det som jeg syns er råest.. men å ro er og utrolig kult. Husker når vi hadde en liten båt selv for noen år siden.. Jeg ELSKET å late som motoren døde og at jeg måtte ro til land Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Driver du å ror i en slik en? LoLLed Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ikkje heilt lik, men noko den stilen. ein sikelig tre båt ser du Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dei gongane eg ror har eg gått tom for bensin, og er kanskje miltdsagt lettare irriert Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Rodde mye rund i ei reksa for noen år siden. God trim og mye moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå