Joachim_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Revolution-veteranen Steve Ince jobber med et nytt spill i stil med Curse of Monkey Island, og Revistronic jobber med det tredje spillet om western-helten Fenimore Fillmore. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg begynte å glede meg mewd en gang jeg så overskriften på tråden jeg Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stort behov for noen nye gode Adventure spill ala MI og GF!! Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har det kommet ut 2 spill med Fenimore? Har bare spillt 1...må lete Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Sombie: Jeg også, trodde det hadde kommet ut 1'ern! Forresten! her er en review av spillet med screenshots etc! Review Endret 3. mai 2005 av Shadow_Whizper Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fenimore Fillmore var også hovedpersonen i Three Skulls of Toltecs (som er eldre enn Wanted/The Westerner). Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sombie: Jeg også, trodde det hadde kommet ut 1'ern! Forresten! her er en review av spillet med screenshots etc! Review Hvorfor har ingen fortalt meg om det spillet før nå???????????????? Det ser DRITkult ut jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg