trillebår Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tjoho.. Tenker på å modde min Playstation 2 med noe neonlys og stæsj, så i den anledning lurer jeg på om noen vet hva utspenningen på power suppliet i ps2'en er? Kan sikkert måle dette selv, men hvis noen vet det er det jo betydelig lettere Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) +12V Edit: Temmelig sikker. Men sjekk for sikkerhetsskyld når du alikavel har åpnet den for å modde den. Endret 3. mai 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Antar det jeg og i og med at den skal drive en dvd-rom... men det er 4 tilkoblinger la jeg merke til nå så da er det evt +12, jord, jord, og _KANSKJE_ +5v?? hmmm får vel måle da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg tror faktisk det er +12V, GND, GND og +12V. Ikke lenge siden jeg byttet PSU i PS2-en min. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 kk må¨vel måle, men thnx for svar anyway.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når du har modda PS2 maskinen din har jeg lyst å se resultatet Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 hehe, får se hvor ekstremt det blir da :!: Holdt på å ødelegge noe shit inni maskina da jeg "rekognoserte litt" Første prio må jo være at den skal fungere da... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det er det samme som i en datamaskin. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 skulle modda en x-box crystal da. hadde vært rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå