Edmund Blackadder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei! Jeg har startet en liten norsk klan. Jeg har fått laget et forum som du kan finne her. Forløpig har jeg bare ett medlem siden klanen er helt ny så her trenger jeg medlemmer. Krav og regler finner dere på forumet. Mhv Øystein Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det overrasker meg at det er nesten ingen som spiller Splinter Cell 3. Trodde det ville bryte isen....Det er jo et utrolig bra gjennomført spill med gøy multiplayer og MASSE respillitet*. *respillitet var et ord jeg fant på nå som betyr at spillet kan spilles mange ganger. Dvs. at brettene for eks. på singleplayeren har flere innganger o.l Flere muligheter i hvert brett sånn at det er masse å utforske på hvert brett. Det er ikke som i toeren der man fulgte en bestemt vei. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Co-op er det eneste som er genialt med spillet men til og med der feiler de siden de har laget kun 4 maps. Versus er kjedelig siden alle vil jo være Splinter Cells og ikke styre som en dårlig kopi av CS. Er hele tiden krangling om hvem som skal være Terrorist og hvem som skal være spion. Er ikke rart så lite folk gidder å spille det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Uenig!! Det skal komme flere coop maps til nedlastning senere, og du undervurderer versus totalt. Jeg vet om mange som faktisk kranglet om å være mercs!! Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Co-op er det eneste som er genialt med spillet men til og med der feiler de siden de har laget kun 4 maps. Versus er kjedelig siden alle vil jo være Splinter Cells og ikke styre som en dårlig kopi av CS. Er hele tiden krangling om hvem som skal være Terrorist og hvem som skal være spion. Er ikke rart så lite folk gidder å spille det. Årsaken til at så få spiller SC:CT er at 90% de norske FPS gamerne er CS spillere, og spiller ikke SC:CT fordi spillet kopierer ikke CS bra nok. For at SC:CT skal bli CS verdig, må følgende ting forandres: -Mercs må få mange flere våpen, AK, Colt og AWP er et must. -Mercs bør også redde gisler. -Trenger et kart som ligner de_dust. -Legge til muligheten for hodeskudd med alle våpen. -Gi spionene dødlige våpen, f.eks mp5 og kanskje para også. -Støtte for opp til 32 spillere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) eh.....NEI? Det skal ikke ligne på CS. Og hvis alle i Norge er så "skyte-gal" så er det helt sykt. Jeg vet at alle liker CS, men spiller dere BARE CS? Dette er jo en helt ny sjanger. Stealth! Det må da være noen som liker denne grenen istedenfor å løpe frem å skyte alt som rører seg i hvert eneste spill. Endret 7. mai 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 eh.....NEI?Det skal ikke ligne på CS. Og hvis alle i Norge er så "skyte-gal" så er det helt sykt. Jeg vet at alle liker CS, men spiller dere BARE CS? Dette er jo en helt ny sjanger. Stealth! Det må da være noen som liker denne grenen istedenfor å løpe frem å skyte alt som rører seg i hvert eneste spill. Hahahahahaha! :!: Morsomt at du reagerer på den måten Edmund Blackadder. Det var ment som ironi. Prøvde å skrive så banalt usakelig som mulig. Jeg vet godt hva "versus" dreier seg om. Jeg har spillt både SC:PT og SC:CT multiplayer beta demo, sistnevnte ganske mye også. Hvis du sjekker vg listas 10 mest solgte spill, ligger SC:CT på 9 plass http://www.vg.no/spill/topp10pc.hbs. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 åja lol hehehehhe.... Ble litt satt ut hehe... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg kan være med.. nei! det stemmer det! er med fra før jeg.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) jeg kan være med.. nei! det stemmer det! er med fra før jeg.. :!: Kanskje eg og blir med men da må eg få meg mic først. Endret 7. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg skulle gjerne ha vært med men jeg spiller å verken har splinter cell. synes det er et bra spill. hvis jeg får det så kan det hende at jeg blir med:) Det er ikke bare CS folk spiller. sikkert mange som spiller WC3-Throzen throne, COD, WoW Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Flott.. Det er bare å skrive et innlegg i forumet og så er dere med (sannsynligvis). www.norskscctklan.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå