Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spyware problemer på windows 2000!


Anbefalte innlegg

Har windows 2000 professional installert på pc-en...Har alltid hatt ad-aware se personal for å fjerne eventuell spyware...Men i det siste har pc-en gått treigere..og hver gang windows 2000 har nettopp startet opp og jeg har logget inn med en bruker popper det opp uønsket spyware..Det er forskjellig for hver gang, men det er en søkeside der søkeordet forandres for hver gang..Har brannmur installert..den stopper bare siden, men pop-up vinduet kommer allikevel og pc-en blir tregere...Har også installert microsoft antispyware og "spyware search and destroy"..

Har kjørt programmene flere ganger..Det de finner sletter jeg, men allikevel er problemet der enda..Akkurat som spywaren lager nye spyware hele tiden..Alt annet på pc-en fungerer...men det er utrolig irriterende med pop-up og at pc-en går adskillig tregere...Er det noen tips for hva jeg kan gjøre??????

 

Vær vennlig og svar raskest mulig!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og finn ut hva spywaret heter, f.eks "Add/Remove Programs" i kontrollpanelet.

Søk deretter på google etter f.eks <"Spyware navn" + remover>

Prøv og start opp maskinen i sikkerhetsmodus og fjern spyware derfra. Kanskje det vil ha noen effekt.

Defragmentere harddisken din kan fungere hvis maskinen din går treigt. (Men hjelper ingenting mot spyware)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...