Edmund Blackadder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Når jeg tar på datamaskinen så kommer det en klikkelyd som pågår helt til du er i bruker-menyen på windows. Siden dette ikke har skjedd før lurte jeg på hva dette kunne være. på forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde noe lignende før, og fikk høre av en kis at det var harddisken.. Mer vet jeg ikke gitt, men det er verdt å undersøke det! Plutselig sier det *pjuuung* og nye ryker.. Off topic: Har til og med ei vifte som holder på under oppstart som jeg ikke har peiling på hvor kommer fra jeg.. Blir helt gaaal! Tror den kanskje er i skjermen.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ingen som har noe mer spesifikt å komme med? (no offense ,Glisevask) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For det første må du lytte deg fram til komponentet som har problem! Om det f.eks. er harddisken burde du kjøre et par tester, og undersøke litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå