turbo_z Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 noen som har peiling på hvor man kan få tak i en bitteliten skjerm som kan brukes som en enkel fysisk servermontior? jeg vet om folk som har 10" VGA-skjermer! hadde vært grisefett å ha en til å overvåke linuxboksen. jeg vet noen slike følger med kassa-apparater, men det er omtrent alt :razz: [ Denne Melding var redigert av: turbo_z på 2002-07-10 20:40 ] Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvis du vil ha no skikkelig "proft" så bør du satse på en liten lcd skjerm, ser jævlig kult ut. Men prisen er jo noe høy. Lcd er å anbefale hvis du kjører grafisk. Lenke til kommentar
turbo_z Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 jeg er egentlig bare ute etter en liten skjerm, samma hva slag. bare aner ikke hvor man får tak i disse.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Slike skjermer er jo søppel mao du finner dem på søppeldynga. En annonse i lokalavisa burde også gjøre susen. Sikkert mange som har en gammel skjerm liggende og slenge og er sjeleglad for å bli kvitt den for 200 spenn. Lenke til kommentar
turbo_z Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 jeg sa ikke GAMMEL. jeg sa LITEN. det fins folk som lager nye bittesmå CRT og LCD-skjermer for overvåking feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå