flodhest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg bruker veldig ofte: Men det finnes andre gode smileyer og. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 YOU ARE ALL WRONG. To gode: og Takk for den. Det er jeg som har laget begge to Hva mente du med det? Jeg mente at jeg synes det er bra at noen liker dem. «Takk for den» brukes vel muligens oftere i sarkastisk betydning, men ikke nå, altså. Har DU laget smileyene? In that case, hellige Jesus. Det er jo de feteste smileyene på denne jord. *Bøye seg i støvet* Altså, bare de to der, da. Ikke hele settet. For å være mer nøyaktig, disse er «mine»: Og den nye som jeg prøver å pushe nå: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) YOU ARE ALL WRONG. To gode: og Takk for den. Det er jeg som har laget begge to Hva mente du med det? Jeg mente at jeg synes det er bra at noen liker dem. «Takk for den» brukes vel muligens oftere i sarkastisk betydning, men ikke nå, altså. Har DU laget smileyene? In that case, hellige Jesus. Det er jo de feteste smileyene på denne jord. *Bøye seg i støvet* Altså, bare de to der, da. Ikke hele settet. For å være mer nøyaktig, disse er «mine»: Og den nye som jeg prøver å pushe nå: Den grønne har jeg sett blitt brukt FLERE steder før, så isåfall må den bare være en kopi? Ellers er det bra.. Endret 3. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
morgus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Denne må jo være en av de beste: Ler meg halvt ihjel hver gang jeg ser på den :!: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Den grønne har jeg sett blitt brukt FLERE steder før, så isåfall må den bare være en kopi?Ellers er det bra.. smile2.gif Dette er faktisk dokumentert i forumet: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=1405192 og utover. EDIT: Forresten: EJH: Får jeg lov å bruke dine smilies i mitt eget forum? Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det er klart du skal få bruke dem! Hvem vet: kanskje de sprer seg Hadde bare vært moro for meg ihvertfall, selv om enkelte misliker dem og hevder det er blasfemi. Endret 3. mai 2005 av EJH Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) 1. 2. EDIT: var best Endret 3. mai 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) , og . Endret 3. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) ok.... hvordan ser denne smileyen ut for dere: for meg ser den ut som avataren til midnight walker... Merkelig. Får du opp avataren til midnight_walker sågar når du går inn på følgende link? http://forum.hardware.no/html/emoticons/new_yes.gif ja.... Endret 3. mai 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ok.... hvordan ser denne smileyen ut for dere: for meg ser den ut som avataren til midnight walker... Merkelig. Får du opp avataren til midnight_walker sågar når du går inn på følgende link? http://forum.hardware.no/html/emoticons/new_yes.gif ja.... Prøv å trykk CTRL+F5 på den linken da. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Prøv å trykk CTRL+F5 på den linken da nå virker det Endret 3. mai 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kunne tenkt meg en egen smiley, en Bandidos-smiley, men det hadde vel vært litt for mye å forlange. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Under er en variant av den grønne - finnes ikke her på forumet, men det er en av de jeg liker best - har så godt bruksområde =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg