lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 YOU ARE ALL WRONG. To gode: og Takk for den. Det er jeg som har laget begge to Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 " " er min yndlings smiley på forumet, men desverre er det ikke mulighet til å bruke den så ofte. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) ok.... hvordan ser denne smileyen ut for dere: for meg ser den ut som avataren til midnight walker... Endret 3. mai 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes dremel-smileyen krasjer litt med resten av smileyene på forumet her, så nå skal dere få en førpremiere på mitt forsøk på å bytte den ut: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 YOU ARE ALL WRONG. To gode: og Takk for den. Det er jeg som har laget begge to Hva mente du med det? Jeg mente at jeg synes det er bra at noen liker dem. «Takk for den» brukes vel muligens oftere i sarkastisk betydning, men ikke nå, altså. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Seriøst, nå datt jeg ut litt her! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det enkle er ofte det beste.. Den er genial! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det enkle er ofte det beste.. Den er genial! Ja.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 og er best... bruker de flittig i MSN også Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ok.... hvordan ser denne smileyen ut for dere: for meg ser den ut som avataren til midnight walker... Merkelig. Får du opp avataren til midnight_walker sågar når du går inn på følgende link? http://forum.hardware.no/html/emoticons/new_yes.gif Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 YOU ARE ALL WRONG. To gode: og Takk for den. Det er jeg som har laget begge to Hva mente du med det? Jeg mente at jeg synes det er bra at noen liker dem. «Takk for den» brukes vel muligens oftere i sarkastisk betydning, men ikke nå, altså. Har DU laget smileyene? In that case, hellige Jesus. Det er jo de feteste smileyene på denne jord. *Bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg