lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Som tittelen sier; hva er din yndlingssmiley på forumet? Min er så klart: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men står også høyt i kurs. Oh, som jeg misliker ! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Min er " " Den er fet, men denne er stygg: Æsj, skrive- Endret 3. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Synes -smileyen er rå jeg svamp! Hehe.. Off, hater folk som drar en skikkelig en å sier " Happy modding!"! Grøss og gru.. Endret 3. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Sikler du mye i virkeligheten da Gimper..? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes -smileyen er rå jeg svamp! Hehe.. Off, hater folk som drar en skikkelig en å sier " Happy modding!"! Grøss og gru.. Det må du gjerne syns, men jeg syns er så negativt ladet at jeg ikke liker den Jeg liker fordi den er så meningsløs. Er ikke i moddeforumet så der bruker jeg den ikke, men den passer jo ellers inn overalt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hehe.. Så du synes -smileyen er negativt lada? På hvilken måte da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 = "Åh, så teit innlegg det der var, du er dum" Noen ganger stemmer det jo, da er det helt på sin plass å bruke den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Ikke bra! Brukern ganske mye, men ikke med den meninga. Håper ingen har følt at jeg prøver å være overlegen når jeg bruker den smileyen da. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, det er sånn jeg tolker den, ikke sikkert det er sånn for alle. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hmm.. Åssen tolker folket smileyen da?? Den her altså: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Å dæven, den glemte jeg. Da må jeg forandre, for min favoritt er helt klart Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det var jo standard.. Noen her som kan smiley-kodene utenatt da..? Satt å pugga dem en søndag for 7 måneder sida.. Fritids? Ja! =D EDIT: -smileyen er jo ganske fornøyelig da.. Endret 3. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg