AKIRAx77 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vel, det ser ikke ut til at Bredbåndsfabrikken har bygget ut der jeg bor.....så da må jeg se meg etter andre alternativer. Og da skjønner dere sikkert at jeg bor i Oslo. Der jeg leier nå har vi Nextgentel, og er ganske happy med det. Men hva annet anbefaler dere for en som surfer, spiller spill, laster ned litt filmer og musikk...men er ikke noe hardcore på noe av det. Trenger bare et allround greit oppsett. Jeg satte opp bredbånd hos min søster med nye Nextgentel trådløs alt i en bok, og fikk et webinterface som gikk via hjemmesidene til Nextgentel..syntes det var litt klumsete. Eller er det ok? Er NGT helt ok, og vil ikke sperre X anntal porter...eller bør jeg se meg om etter noe annet. Er fristet til å gå for 2000/400 kbs abo dems til under 400 kr i mnd. AKIRA Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det mulighet for kabel-TV på det nye stedet ? UPC/Chello lanserer noen "friske" alternaiver ;-> Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Joda, men ikke til under 400 kr i mnd. Disse ADSL 2 og Chello 25 mbit aboene er på rundt 1000 kr mnd. Jeg er må ta det litt rolig i starten. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå