RBW Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mer vifteløst: Gigabyte GeForce 6600 GT Gigabyte har lansert vifteløse grafikkort basert på GeForce 6600 GT-brikken. Ikke bare er kortene helt støyfrie, men minnet er også klokket høyere enn standard. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dersom man hadde fulgt den andre tråden ville man ha sett dette her tidligere.... Kan ikke kalle dette nyheter, da disse var i salg før dere tok opp Asus kortet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er synd ingen klarer å levere lydløst med 2xDVI. Både dette og det kortet som er linket i artikkelen har bare D-sub + DVI. * Jaja.. vente videre ** Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er synd ingen klarer å levere lydløst med 2xDVI. Både dette og det kortet som er linket i artikkelen har bare D-sub + DVI. * Jaja.. vente videre ** Ditto Lydløst NVIDIA 6600GT med doble 2 stk. DVI-utganger hadde vært helt topp, også for AGP selvsagt. Lenke til kommentar
Jehro Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvordan er dette kortet i forhold til det kortet jeg har nå; Sapphire Raedon 9600Pro Ultimate Edition? Hva er det raskeste vifteløse AGP-kortet på markedet? Foretrekker egentlig ATI, men NVIDIA har vel forhåpentligvis blitt bedre med årene. Endret 3. mai 2005 av Jehro Lenke til kommentar
Richie Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som vet om det er noen kjøleløsning bak på AGP-versjonen? Eventuelt om denne stikker ut mer enn 0,5 cm. Jeg skal nemlig ha det til en barebone, og der er det ikke så stor plass. Det er vel ikke det samme kortet som dette? Synes ikke kjøleribba foran likna helt på den som er i prisguiden. Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det er vel ikke det samme kortet som dette? Det kortet du linker til i testen har samme produktnummer som kortet hos Mamoz, så det skulle være det samme. Endret 3. mai 2005 av zygnus Lenke til kommentar
Richie Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Noen som vet om det er noen kjøleløsning bak på AGP-versjonen? Eventuelt om denne stikker ut mer enn 0,5 cm. Jeg skal nemlig ha det til en barebone, og der er det ikke så stor plass. Det er vel ikke det samme kortet som dette? Synes ikke kjøleribba foran likna helt på den som er i prisguiden. Det kortet du linker til i testen har samme produktnummer som kortet hos Mamoz, så det skulle være det samme. Ja så det nå jeg også, pluss at hvis man ser rundt på hjemmesiden til Gigabyte, så vil man se at det er en 6600 Non-GT med 256 MB ram som har DVI nederst og en 6600 GT med 128 MB ram (som Hardware skrev om i artikkelen) som har DVI øverst. Noen som vet om 6600 Non-GT har samme kjøleløsning bak som 6600GT? EDIT: Ja det var visst kjøleribbe bak på Non-GT også. Se på side 8 i manualen. Endret 3. mai 2005 av Richie Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Bare jeg som sliter med å se bilde? Edit: fungere i FF, men ikke i Opera8.. hmm.. Endret 3. mai 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Bare jeg som sliter med å se bilde? Edit: fungere i FF, men ikke i Opera8.. hmm.. ikke alle nettlesere som liker å ha 'ø' i filnavnet, derfor vil ikke opera og ie vise bilde. Endret 3. mai 2005 av Civilix Lenke til kommentar
bastar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg tror dette kortet er noe av det kjappeste som finnes hvis en skal unngå vifte: 256M Gigabyte PCI-E GV RX80L256V X800XL DDRIII 256bit Tv/DVI ViVo SilentPipe Jeg måtte bestille kortet i England siden ingen norske nettbutikker er villig til å ta det inn. Jeg spurte netshop siden de har hatt litt av gigabyte kortene tidligere, men de avkreftet alle spekulasjoner på om at dette kortet var på vei inn i butikken. Jeg har også lest at dette kortet yter nesten opp mot topp kortene. Altså en high end av budget kortene prismessig og ytelsesmessig i low end av top kortene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 To slile i SLI hadde blitt en stille opplevelse. (To gainward 6600GT i SLI bråker en del). Men hvorfor en VGA-port? De burde gjort som gainward; 2xDVI og 2xDVI-til-vga-adaptere. Lenke til kommentar
Lord_Paradox Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvordan klarer disse kortene seg når man tyner dem skikkelig? Holder de seg stabile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå