Gå til innhold

Oops, Satans nummer er ikke 666 likevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke sikker på om det over var riktig så si ifra, men tror at dette i følge profetiene er den nest siste paven, og han passer med profetiene om han, han er i olivens tegn, og oliven var tegnet til inkvisisjonen, og han er veldig ekstrem og konservativ, og har i tilleg kjempet for det ondeste samfunns system/ide som noengang har blit satt ut i live

Der ser du, så lang tid tok det fra vi fikk etablert at tallet 666 var feil og 616 riktig før det begynner å florere med nye dommedagsprofetier og konspirasjonsteorier... moralen er: religion er tull.

Lenke til kommentar
Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!!

:lol: :lol:

Blir spennendes å skje hva som skjer hvis det er det som står i bibelen :p Gleder meg ;)

Kanskje ikke i profetien, men...

En i klassa mi er litt interessert i demologi, det var han som sa det!

Lenke til kommentar
Men hva skal de gjøre i katolske land nå? De må bytte nummer på alle telefonene, hotellrommene osv. Ozzy må spille inn en haug sanger på nytt. Huff.. :p

Vet at hotellene ikke har en 13 etasje etc, men gjelder det 666 og?

Lenke til kommentar
Og opp ned korset! Er ikke det fra at peter ikke ville korsfestes på samme måte som Jesus fordi han mente han ikke var verdig nok til og dø som Jesus? Derfor lot han seg korsfeste opp ned!

Leste det et eller annet sted!

Eller tar jeg feil?

I følge KRL. læreren min så ble enten korset snudd opp ned, eller så hadde "korset" en "X form"... Teologene er ikke sikre.

Lenke til kommentar
Flaks det ikke var 116. Da ville konspirasjonsteoretikerne fått vann på mølla.

Hvorfor...

Har det noe med paver å gjøre :roll:

Profetien er at det bare blir 116 paver så går jorden under, eller så går vatikanet under

Da synes jeg ærlig talt at dem kan velge paver som ikke dauer etter 3 år da . :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Det er det samme uansett. Det er bare en dum bok med mange forfattere som har god/dårlig fantasi.

Det er utrolig hvor barnslig det går an å være. Sier ikke de norske lover noe om blasfemi, hæ??

Midnight_walker: Hvilken profeti?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...