2ndUSmarines Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Arnold blir korsfesta i "end of days" til en bygning eller no Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Er ikke sikker på om det over var riktig så si ifra, men tror at dette i følge profetiene er den nest siste paven, og han passer med profetiene om han, han er i olivens tegn, og oliven var tegnet til inkvisisjonen, og han er veldig ekstrem og konservativ, og har i tilleg kjempet for det ondeste samfunns system/ide som noengang har blit satt ut i live Der ser du, så lang tid tok det fra vi fikk etablert at tallet 666 var feil og 616 riktig før det begynner å florere med nye dommedagsprofetier og konspirasjonsteorier... moralen er: religion er tull. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!! :lol: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er det samme uansett. Det er bare en dum bok med mange forfattere som har god/dårlig fantasi. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!! :lol: Blir spennendes å skje hva som skjer hvis det er det som står i bibelen Gleder meg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 665 finnes også i noen dokumenter... so what? Hebraisk stavelse av Nero summert blir 666, latin stavelse av Nero summert blir 616. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!! :lol: Blir spennendes å skje hva som skjer hvis det er det som står i bibelen Gleder meg Kanskje ikke i profetien, men... En i klassa mi er litt interessert i demologi, det var han som sa det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men hva skal de gjøre i katolske land nå? De må bytte nummer på alle telefonene, hotellrommene osv. Ozzy må spille inn en haug sanger på nytt. Huff.. Vet at hotellene ikke har en 13 etasje etc, men gjelder det 666 og? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Kanskje de hopper over dørnummeret! Endret 4. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Og opp ned korset! Er ikke det fra at peter ikke ville korsfestes på samme måte som Jesus fordi han mente han ikke var verdig nok til og dø som Jesus? Derfor lot han seg korsfeste opp ned! Leste det et eller annet sted! Eller tar jeg feil? I følge KRL. læreren min så ble enten korset snudd opp ned, eller så hadde "korset" en "X form"... Teologene er ikke sikre. Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ser ut som dette har vært spekulert i før. LINK Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!! :lol: Nå er sikkert djevelen fortvilet. Ny deadline 6 januar 2006! Blir hastverk. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 tenk på alle dem som har tatovert 666 på armen da? dem får et problem, nå... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg tipper dette ender opp i glemmeboka, etter én dags lykkelig underholdning, rett og slett av praktiske årsaker. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Flaks det ikke var 116. Da ville konspirasjonsteoretikerne fått vann på mølla. Hvorfor... Har det noe med paver å gjøre Profetien er at det bare blir 116 paver så går jorden under, eller så går vatikanet under Da synes jeg ærlig talt at dem kan velge paver som ikke dauer etter 3 år da . Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Profetien sier jo at 06/06-06 vil djevelen ta over makten, altså 6. Juni neste år! Blir vel litt feil nå!! Du tar feil. Det eneste som skjer er at jeg blir 21 år. Noe som er even more shocking. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Så... Blir det redigering av alskens religiøse dokumenter nå eller holder de seg til tradisjonen? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hehe. Gøy for alle de som har tatovert seg med 666 og sånn :!: 667 - 51 steps ahead of the beast... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) det har vi jo vist hele tida! 666 er the number of the beast, ikke satan(haha-fin liten spøk :!: ) edit: ja, jeg veit at the beast er satan for dere som kommer til å kommentere det Endret 11. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er det samme uansett. Det er bare en dum bok med mange forfattere som har god/dårlig fantasi. Det er utrolig hvor barnslig det går an å være. Sier ikke de norske lover noe om blasfemi, hæ?? Midnight_walker: Hvilken profeti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå