random_wannabe Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei. Gikk gjennom Dagbladet.no i stad, og kom over en ganske innterresang artikel. Dere har sikkert lest den, men bare for å advare dere andre som ikke leser avisa eller ikke leser db, Klikk Her! -Lilleslem:) PS! Vil helst ikke ha tilbake svar som "Det er gammelt nytt." osv. PSS! Var ikke sikker på om jeg skulle poste den her, men det går vel under "Sikkerhet"? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Med en gang jeg så det måtte jeg teste det. På msmn.com kom det mye piss som jeg skulle laste ned, men fant ikke googkle.com. Men syns det er rart at folk trykker på download uten engang da å vite hva det er. PS. Prøvde dette i linux, og der er ikke windows virus mye farlig. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dagbladet skriver: "Anitvirusprogrammet F-Secure..." Sikkert ment som et eksempel :!: Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Med en gang jeg så det måtte jeg teste det. På msmn.com kom det mye piss som jeg skulle laste ned, men fant ikke googkle.com. Men syns det er rart at folk trykker på download uten engang da å vite hva det er. PS. Prøvde dette i linux, og der er ikke windows virus mye farlig. Siden du kan gå inn på det uten å ha noe virusfare, tror du at du kan ta ett screen-shot derfra? Holder på med en artikkel ett sted om virus o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå