Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hmm hvor ofte bytter han baterier da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) En gang hver 3. måned! Endret 3. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En gang hver 3. måned! Ikke mulig!!! kan ikke fatte at det skal fønke Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Enig. Sånne batterier er jo laget for å noen få milli- eller microampere til elektronikk.. men går det, så går det. Kanskje glisevask kan skaffe noen bilder? Funker det der, kan jeg tenke meg å prøve. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var faktisk ganske digre versjoner av di batteria! Ble ganske overaska selv. Men han satt på mostand da, så den ikke skulle suge så mye strøm! Men funka helt fint etter min mening. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hmm jaja hvis det funker så men jeg kan enda ikke fatte å begripe hvordan de batriene kan leve så lenge Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mener han metku-mod- fyren i Finnland har gjort noe sånt med en vanlig Microsoft- mus. Joda, rottaflekti! http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&...lekti/index_eng Har prøvd den. Virkelig ikke enkelt. Ga opp hele driten Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du kan jo kjøpe logitech mx700 på Hareid Elektriske... Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det gjort før. Men uansett hvorofr skal du ha vifte i musa? (ikke tenk koffert) Jeg mener: hviss du har en mus som blir så varm at det er nødvendig med vifte har du 1. enten seriøse problemer med for store baterier (ødelagte, overladning) 2. eller ikke råd til å kjøpe ny mus\baterier Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ehhh, svette? En gamers store fiende er svetting og da får man ikke like godt grep om musa og den blir ekkelt å holde i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå