Sirslask Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 viss jeg skal gjøre dette hvordan mus bør jeg bruke da tror jeg går for en logitec men er det noen som er bedre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mmmm.. Du må ihvertfall ha ei mus med høy kropp! F.eks. MX700 fra Logitech. Husk å legg en flaskekork under vifta.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Urgh.. klarer ikke å la være å nevne det; Leste topic, tenkte på feil "type" mus Ja, ja.... livmoren må vell kjøles ned den og.... Endret 3. mai 2005 av Okay Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Mmmm.. Du må ihvertfall ha ei mus med høy kropp! F.eks. MX700 fra Logitech. Husk å legg en flaskekork under vifta.. Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe MX700 for jeg fant den ikke på noen butikker Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hmmm hvorfor skal du ha ei vifte i musa? jeg klarer ikke helt å se vitsen i det... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Svette under gaming eller rett og slett bare utforsking av casemoding.. Se på Logitech.com etter ei høy mus (MX700 er ikke den beste må jeg si) og finn den i prisguiden og mod! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hehe må få den til å sitte under musa da, blir skikelig støvsuger mod Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mener han metku-mod- fyren i Finnland har gjort noe sånt med en vanlig Microsoft- mus. Joda, rottaflekti! http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&...lekti/index_eng Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må jo være bedre å bruke mx5xx serien da det er bedre plass i musa. Siden det er med tråd og dermed ikke batteri holder som tar opp plass. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 det burde gå med en MX5xx ja... har en MX500 selv å kan ikke akkuratt klage på plassen inni den... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er vel og ganske god plass i M$ IE4.0, hvis du foretrekker den. Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Steike, har man lite å bruke dagen på? vifte i mus? hehe ja ja kan sikkert være litt tøft Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ja, jeg svetter noe så infernalsk på Hånden når jeg spiller sikkert kult det der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skjønner hva du snakker om.. =/ Har Razer Diamondback da! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) leste litt feil. Endret 4. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan garantere at det ikke blir videre vellykket med trådløs mus. For det første er spenningen fra batteriene som regel bare 2,8V, så da må du ha en motor som er beregnet på så lav spenning. For det andre bruker motorer for mye strøm til at levetiden på batteriene blir særlig brukbar. Litt av vitsen med kalde hender er borte hvis du må stresse med nye batterier hvert kvarter. Blir bare mas det der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Finnes små batteri som funker bra da! De runde.. Som f.eks. brukes i CMOS på HK! Skal være mulig å bruke ei 20mm vifte med et +/- vifte.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Finnes små batteri som funker bra da! De runde.. Som f.eks. brukes i CMOS på HK! Skal være mulig å bruke ei 20mm vifte med et +/- vifte.. de batriene er svindyre å leverer ikke nok strøm... skal denne modden utføres må det nok gjøres på en mus som ikke er trådløs Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hundrings og leverer strøm i massevis til min kamerat sin kjære 20mm vifte plassert i musa si! Trenger jo ikke å gå for fullt heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå