Gå til innhold

Nextgentel øker igjen

Anbefalte innlegg

Hva i svarte var vitsen med denne oppgraderingen for oss som hadde Delta 3600 da? Mistet jo 107 kbps på uploaden, og fikk tilbake "kjipe" 600 kbps på downloaden... Dette var utrolig kjipt! Jeg bryr meg ikke det minste om det går 2 minutter raskere å laste ned en film nå... Skikkelig kjipe greier..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i svarte var vitsen med denne oppgraderingen for oss som hadde Delta 3600 da? Mistet jo 107 kbps på uploaden, og fikk tilbake "kjipe" 600 kbps på downloaden... Dette var utrolig kjipt! Jeg bryr meg ikke det minste om det går 2 minutter raskere å laste ned en film nå... Skikkelig kjipe greier..

Les det som er blitt skrevet.

Lenke til kommentar

600 er netto, mens tidligere 704 var brutto. Mao mister du noe i området 40-50, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Blir kjekt med litt mer opplastning, selv om ikke økningen er helt enorm da :w00t:

Noen som vet om ADSL2 er utbygd overalt nå? eller kun på få sentraler.

Edit: Må ikke lese for fort og svare for fort :wallbash:

Endret av Wraith
Lenke til kommentar
Og som vanlig har de ikke gjort en dritt med SHDSL. Er så utrolig misfornøyd med dette produktet. Dyrt, treigt og dårlig. Avventer utvidet avtale mellom jobben min og NGT om ADSL 2+ så blir det vel det, tenker jeg! I hvertfall møkkalei SHDSL fra NGT!

Samme her. Jeg får ikke engang 1160 kbps (som produktet averteres med), og jeg betaler 700 kr måneden. Dette i tillegg til ræva kundeservice gjør at jeg nå sier opp abonnementet mitt, og går over til en seriøs leverandør. Håper jeg slipper å ha noe med dette drittselskapet å gjøre i framtiden.

Lenke til kommentar
Håper chello oppgraderer linjene sine også.. se da..

ADSL Delta 4000 (4000/300) 528,-

Chello Pluss (2048/384) 499,-

Spot on!

Sitter med Chello 2000/384. Er en skikkelig treg og kjip linje. I tillegg er jo linjene til Chello ustabile som heia.

Lenke til kommentar

Ser at flere her har studentavtalen til NGT - delta 2600 til 400 spenn mnd. Har hatt den en god stund selv - første gang jeg bestilte, for en 3 års tid siden, fikk jeg en grei deal, 2mbit eller noe inn til 550 spenn i mnd. Men etterhvert som NGT økte hastighetene og senket prisene, skjedde det fint lite med mitt abonnement. En liten hastighetsøkning på 2 år, men til slutt med mer eller mindre samme pris som et vanlig abonnement. Skikkelig bra tilbud :cry:

Håper bare de oppgraderer student-2600-linjene til det samme som de "vanlige" kundene får, ellers ringer jeg NGT og sier opp abn. (til slutt blir man så snurt at man faktisk gidder å sitte en halv time i telefonkø). Kjipt å få en i begynnelsen god deal som bare blir dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle har NGT ALLTID skrudd opp hastigheten på min "studentlinje" i takt med linja til "vanlige" folk. Er nok en feil, kontakt NGT med kontakt skjema, så slipper du å vente på umiddelbar respons. Tar noen dager, men da får du i det minste svar.

Lenke til kommentar

Tror ikke studentavtalene går glipp av dette tilbudet. Har du Delta, så har du Delta. Får håpe det i alle fall. Abonnementet mitt har alltid fulgt den hastigheten det skal ha. Får bare håpe de ikke drøyer alt for lenge med å oppgradere alle. Sist gang dette skjedde tok det jo tre uker før alle fikk den hastigheten de skulle ha. Venter på oppgradering jeg. :)

Lenke til kommentar

Ringte kundestøtte, de sa de skulle fikse meg litt mer hastighet, han fyren som eg snakka med sa at eg no hadde 1100 kb/s på routeren

ikkje f**en om det brenner har 837 konstant!

Er svært irriterende, før de oppgraderte hadde jeg 1200 kb/s

er temmelig irriternde at det koster 300 å nedgradere linja da!

Og ikke minst hvor irriterende er det å sitte 40 min på venting for å få orden på et problem? og så hva skjer? jo 40 min i dass :mad:

er skuffet NGT men klart noen kunder er heldige med oppgraderingene stå på med det! men la det ikke gå utover andre kunder da :cry:

Lenke til kommentar
Ringte kundestøtte, de sa de skulle fikse meg litt mer hastighet, han fyren som eg snakka med sa at eg no hadde 1100 kb/s på routeren

ikkje f**en om det brenner har 837 konstant!

Er svært irriterende, før de oppgraderte hadde jeg 1200 kb/s

er temmelig irriternde at det koster 300 å nedgradere linja da!

Og ikke minst hvor irriterende er det å sitte 40 min på venting for å få orden på et problem? og så hva skjer? jo 40 min i dass :mad:

er skuffet NGT men klart noen kunder er heldige med oppgraderingene stå på med det! men la det ikke gå utover andre kunder da :cry:

Sånn er NGT...

Lenke til kommentar
Det hadde vært bra om ISPene stillte opp hastighetene enda mer. (De tjener rått likevel)

Snakk om ting du har peiling på.... De tjener ikke rått, iallefall konkurentene til Telenor.

PS. Gjelder prisene

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...