FuglFøniks Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Routeren min lyver bra ser det ut til... Påstår at jeg har 5200kbit inn og greier... Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Routeren min lyver bra ser det ut til... Påstår at jeg har 5200kbit inn og greier... Så går jo masse vekk i overhead og div. da. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da var det Juni gitt, og ingen høyere hastighet i min router.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da var det Juni gitt, og ingen høyere hastighet i min router.. Noen routere krever restart. Slå den av, vent et minutt og slå den på igjen. Vent til den er klar, og slå så på maskinen og sjekk hva hastigheten er nå. Lenke til kommentar
mystix Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har noen av dere fått prisreduksjonen som ble lovt på Delta 4200 og Echo? Fikk ny regning nå til gammel pris, kontaktet dem og fikk beskjed om at den nye prisen ikke gjelder før august?! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) det offentlige kapaksweb hos telenor er iallefall oppdatert med ny hastighet vi kan ha har nå 2mbit, kan få 3.6mbit eksklusive overhead edit: et annet tlfnr som er nærmere sentralen vår kan få 4.8mbit eksklusive overhead.. Endret 1. juni 2005 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå