Raggi Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var på den lokale Elkjøp sjappa i går og kjøpte denne tven. Det va den beste av billderørstvene de hadde, vertfall i følge dem selv. Er så langt fornøyd med den, men lurer på om andre har erfaringer. I og med att den kostet 9.000,- så lurer jeg også på om dere kan anbefale noe annet i denne prisklassen. Er ikke noe fan av LCD og plasma, LCd føler jeg att ikke kan brukes som huvudTV men derimot passer fint på kjøkken/soverom. Og med plasma så egner dette seg best i eit stort, mørkt rom. Men for al del, nå har ikke jeg peiling så dere må gjærne overbevise med om att LSC/plasma er veien å gå. Hvilken type tv er bra å satse på i forhold til fremtiden, regner med å ha den tven jeg kjøper i noen år, så må ha noe som holder mål. Takker for svar. mvh Raggi Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette er en kjempebra tv, ikke vær redd for å satse på den. Lefdal har forresten denne til 7995,- så du får vel tilbake 1000 raske ved å gå til Elkjøp og benytte deg av prisgarantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå