Das Bimmer Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det er ikke tvil! Fanta exotic er ****meg den mest velsmakende leskedrikk jeg noengang har smakt. Alle dere cola/pepsi/whatever duster kan bare sitte der og drøvtygge den gamle dovne møkkasmaken deres. Cola = Greit nok Pepsi = Spy!!!!!! (Urk, æsj, hvem får seg til å drikke dette mølet???) Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Ahahaha, nå har jeg nettop skyllt ned en pizza med Fanta Exotic, Ehehehehe! Nammmmmamnamenam! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Smaken er som baken vetu. Synes faktisk Fanta Exotic er utrolig digg jeg og ,men det er ALT for mange sånne Fanta poster her. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Blasfemi er fortsatt ikke lov i Norge! Måtte dere råtne i helvete Lenke til kommentar
311-5 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvis smaken er som baken plasserer jeg Fanta Exotic midt i. Colabrus er den eneste brus. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 10:05, 311-5 skrev:Hvis smaken er som baken plasserer jeg Fanta Exotic midt i. Colabrus er den eneste brus. colabrus??? noe saa idiotisk enten skriver du Coca-Cola eller cola ikke colabrus PS: coca-cola smaker best i norge .. er i spania naa og her smaker cola nesten som pepsi ... ikke rart pepsi har naa overtatt lerdelsen i usa (der er coca-cola bedre en i spania men ikke saa bra som i norge) _________________ www.gfx-hysteria.com 7p7 = religion og et politisk parti! [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-07-11 16:21 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Kebab GUD Coca-cola skal smake likt i alle land, Eg kan ikke huske at cola ikke er bra i spania. :razz: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Sant at Coca-Cola smaker likt rundt forbi, men andre brustyper smaker ulikt. F.eks Sprite, 7-UP og Fanta. Vanskelig å si eksakt hva forskjellen er, men den er der nonetheless... Uansett, Fanta Exotic smaker like fælt som den lukter. Synes all Fanta er pyton. Liker best Coca-Cola, Solo eller Husets Sitronbrus. Eventuelt Eldorado Sitronbrus :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 coca cola har en annen smak i forskjellige land .. det kan jeg love deg .. det har noe med mineralene i vannet de bruker i produksjonen osv .. de lager jo ikke all cola i samme fabrikk vet du ... ALDRI tvil hva an coca-coliker sier om cola Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Coca-Cola smaker IKKE likt i alle land. Jeg hadde med meg noen bokser fra Bulgaria, og de smakte faktisk ganske så annerledes sammenlignet med den norske Coca-Colaen... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 tilogmed morra mi kjennte at colaen her (spania) og i florida hadde en mer tam smak litt mer som pepsi.... HEIA NORGE (ikke k0dd denne gang...) PS: det er en pub her som faktisk heter heia norge .. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Kebab GUD Nei det har du retti, Men eg kan ikke huske at det var noe forskjell når eg var i spania i 2000, Skal ha det i tankene når eg reiser til tykia snart, skal smake cola der nede bare for å teste. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Må få sagt at nå har Christianssands Bryggeri begynt å tappe cola igjen :smile: Skal vedde på at vi har Norges beste cola her i sør Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! Kebab_gud har rett Coca-Cola smaker ulikt fra land til land.Synest Coca-Colaen i Norge er best men,det har nok noko med at eg er vokst opp med Coca-Colaen i Norge. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 blæ...Fanta Exotic smaker piss er til og med verre enn Solo Pluss nei...en kald Norsk Coca-Cola er den beste brusen Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Cola fra Colaens hjemmland, neimlig USA, er den beste Colaen. Husker jeg fikk én boks Cola fra USA, etter at en venninne av meg var der på ferie. Den smakte MYE bedre enn norsk Cola, eller svensk Cola for den del. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Urge Fanta Exotic Uten tvil er Urge den beste brusen. På tredjeplass kommer Grape Soda Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-07-17 11:46):UrgeFanta ExoticUten tvil er Urge den beste brusen. På tredjeplass kommer Grape Soda Du er full idrit! kanskje du skal søke deg inn på Mentalen i sandviken! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: skrev (2002-07-17 12:07):Du er full idrit! kanskje du skal søke deg inn på Mentalen i sandviken! Alle har forskjellige smak. Har ikke du et bruker navn. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: skrev (2002-07-17 12:07):Du er full idrit! kanskje du skal søke deg inn på Mentalen i sandviken! Jeg jobber jo på Haukeland. Det er en psykiatrisk avdeling rett ved siden av IT-avdelingen her, så kanskje jeg tar en tur bortom. Kjøper hvertfall med meg en Urge på vei bort! Hva skal vi kalle deg, ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå