eoj_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvor lenge går man TAF linja før man blir russ? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Du blir russ etter totalt 12års skolegang! EDIT: eller var det 13... Endret 3. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Du blir russ etter totalt 12års skolegang! EDIT: eller var det 13... Det kommer ann på hvordan linje man går Hvis man tar vanlig elektro blir man etter to (tolv tilsammen) Og almen tre (13 tilsammen) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vi blir ikke russ, vi som går VK1 Elektro. Men en i klassen, som har vært innom elektronikk også, er russ. Men hvordan dette er, er vel forskjellig fra skole til skole/fylke til fylke. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 yrkesfaglige er svartruss etter 2 år på videregående. Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Og TAF regnes som yrkesfaglig? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 nei så bare at tråden sklei ut og begynte med elektro så da kasta jeg meg på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 yrkesfaglige er svartruss etter 2 år på videregående. Noen ja.. Hva er TAF forøvrig? så skal det og sies: Jeg var russ på VKI, og tar jeg feil hvis jeg sier at jeg russ igjen nest år når jeg tar påbygg? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg er russ nå, går VK1 altså VK2 i vanlig skolegang siden første året heter Byggfag. Neste år er du også russ ja, hvis du vil og har råd Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva er TAF forøvrig? Teknisk Allmennfag, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
acon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva er TAF forøvrig? Teknisk Allmennfag, skulle jeg tro. akkurat... Det jeg skal gå til nesteår Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Og sånn korrekt, hva er teknisk allmennfag? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Og sånn korrekt, hva er teknisk allmennfag? Det er en slags mix mellom allmennfag og yrkesfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå