Gullars Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er det noko å spara på å kjøpa dig. vid.kamera i utlandet? t.d. australia, dubai eller andre land? kor er det i så fall best? Kva merke er verdt å satsa på? skal ikkje vera det dyraste, men heller ikkje dårlegast. I 10-15 tusen kroners-klassen. ...??? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Ein ting til.... Skal jo sjølvsagt ha redigeringsutstyr til pc'en slik at eg bl.a. kan legga på effektar som slow motion og slikt. Kva meir treng eg då? Forslag? Kanskje greit å vite kva eg har av hardware.. sjekk signatur Lenke til kommentar
tomy Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg kjøpte Panasonic 3ccd nv-dx 110 kamera m/dv in/out på Lanzarote for 2 år siden butikken het Visanta. Pris 12.900 norske. Pris den gang på kameraet i norge 24.000. Fikk med extra batteri samt veske og 5 dv kassetter. Var på Kanariøyene sist vinter også prisdifferansen er fortsatt den samme. Du sparer mest på dyre varer. Visanta gir deg 7 dagers returrett med pengene tilbake.!!!!!!!!!!!!!! tomy Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Så skal man på ferie på Lanzarote trenger man ikke ta med kamera selv, man bare kjøper et og filmer i ferien, og så leverer man det tilbake før man reiser hjem? :wink: Lenke til kommentar
tomy Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Ja det kan du og er du 14 dager kan du jo teste to forskjellige kameraer eller fotoutstyr,mp3 spillere , hva som helst. Men kun hos Visanta. Dem finner du på alle de største Kanariøyene. Jeg kjøpte selv ett digital fotokamera av typen Fuji og leverte det tilbak igjen. Visanta har også annonse i brosjyrene til reiseselskapene, dem du får utlevert på bussen fra flyplassen. tomy Lenke til kommentar
freeflyer Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg kjøpte kamera i Andorra sony pc101 der kosta det 7500 norske Lenke til kommentar
Anders.S.D Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 dere som drar til utlandet nå og da... Ser at det er MYE billigere der. Hva koster f. eks sony pd150 der? og sony vx2000? ser at jeg kanskje bør ta meg en sydentur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå