SiR0 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nå kommer SmartTalk Denne uken lanserer Netcom et nytt abonnement som skal ta opp konkurransen med billigoperatører som Chess, Talkmore og NoExtras.net. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Altså, SmartTalk er både dyrere enn mobyson, talkmore og noextras, og i tillegg har de en månedspris på 39 kr. Altså, de nevnte alternativene står fortsatt som klare vinnere, og SmartTalk er uten tvil mye dyrere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 som arehei sa, fremdeles dyrere enn både talkmore som jeg bruker og mobyson og noextras, i tillegg til at det er en måneds avgift på 39 kr. hvorfor i allverden skal de da velge det?!? nå er det i tillegg gratis innmelding på talkmore så nå slipper du de 200 \ 300 kr avhengig av om du porterer eller ikke. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 en stor forksjell er: faktura! for deg som vil ha regning så er dette helt supert. Later etter min mening til å være på nivå med chess knockout, da mobyson, noextras og talkmore er forskuddsbetalte Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Og siden det er en av de store og veletablerte operatørene så kan markedsføringsnivået ligge på et helt annet nivå enn disse små og relativt nyoppstartede operatørenes. Jeg tipper det vil slå an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg